stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 421593
  • 24 بهمن 1400 - 13:43
0
فرماندار:

بیش از ۱۵۱ هزار دُز واکسن در سرپل‌ذهاب تزریق شد

بیش از ۱۵۱ هزار دُز واکسن در سرپل‌ذهاب تزریق شد
کرمانشاه -قلمنا - فرماندار سرپل‌ذهاب از تزریق ۱۵۱ هزار و ۷۲۱ دُز واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد واکسن از زمان شروع واکسیناسیون جمعیت هدف تاکنون طی سه مرحله برای اقشار مختلف مردم تزریق شده است.
قلم | qalamna.ir :

نورالدین فرزادی پور افزود: از مجموع واکسن‌های تزریق شده، ۶۹ هزار و ۴۴۸ دُز مربوط به نوبت اول، ۶۰ هزار و ۹۷ دُز در نوبت دوم و ۲۲ هزار و ۱۷۶ دُز در نوبت سوم است.

وی اظهار کرد: هم اکنون وضعیت این شهرستان از نظر ابتلای به کرونا از لحاظ رنگبندی در وضعیت قرمز است که نیاز است مردم دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته و بیش از پیش نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی توجه کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب یادآور شد: تزریق واکسن کرونا مهمترین عامل در پیشگیری از مرگ و میر کرونایی و ریشه کنی ویروس است و نیاز است به عنوان یک پروتکل مهم و اساسی، مردم تزریق واکسن را جدی بگیرند.

فرزادی پور ادامه داد: تاکنون از مجموع ۹ هزار و ۴۹۹ مورد نمونه گیری انجام شده ویروس کرونا در سرپل‌ذهاب چهار هزار و ۱۰ نفر مثبت بوده که از مجموع افراد مبتلا به ویروس کرونا، یک هزار و ۷۵۷ نفر بستری و ۲ هزار و ۲۵۳ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

او تاکید کرد: تاکنون ۱۷۰ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کرده‌اند.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: افراد با داشتن هرگونه علایم بیماری سرما خوردگی و یا تنفسی حتما خود را در منزل قرنطینه کرده و از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.