stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 422140
  • 26 بهمن 1400 - 22:37
1
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

شهدای سلامت جان خود را برای زندگی مردم فدا کردند

شهدای سلامت جان خود را برای زندگی مردم فدا کردند
کرمانشاه- قلمنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شهدا را مایه افتخار جامعه دانست و گفت: ما باید قدردان شهدای گرانقدر مدافع سلامت که جان خود را برای سلامت شهروندان فدا کردند، باشیم.
قلم | qalamna.ir :

دکتر «قباد محمدی» روز سه‌شنبه در روز میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و روز پدر از فرزندان شهید مدافع سمت «محمدرضا عزیزی» سرکشی کرد و افزود: شهدای مدافع سلامت و این شهید والامقام دارای خصایصی مثل شجاعت و خدمت به همنوع بودند و در زمانی که حتی برخی هراس داشتند از درب بیمارستان و مراکز بیماران کرونایی عبور کنند، این عزیزان جانفشانی کردند.

وی اظهار داشت: برای این شهید عزیز هم علو درجات را از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم فرزندان این شهید هم در پناه و سایه مولایمان حضرت علی (ع) موفق و سربلند باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: امروز هم کمترین کاری که می توانستیم بکنیم این بود که در این روز مبارک، از شهدای مدافع سلامت یادی کنیم.

از شهید عزیزی ۲ فرزند دختر به یادگار مانده است.

بر اثر کرونا تاکنون ۲ هزار و ۹۶۲ نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند که از این تعداد ۲۰ نفر شهدای سلامت بودند.

هم اکنون ۳۶۳ بیمار کرونایی در مرکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۷۹ نفر در بخش مراقت های ویژه بستری هستند و حال ۱۶ هم وخیم گزارش شده است.

استان کرمانشاه تاکنون بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.