stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 425030
  • 09 اسفند 1400 - 12:15
1

اعضای باند قاچاق اتباع خارجی در شهرری دستگیر شدند

اعضای باند قاچاق اتباع خارجی در شهرری دستگیر شدند
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: بر اساس اعلام منابع محلی، حدود ۵۰ تبعه کشورهای افغانستان و پاکستان در یک انبار محله سیزده آبان شهرری محبوس شده بودند که تیم عملیاتی پلیس با دستور قضایی انبار را شناسایی کردند. 

وی افزود: در بازجویی‌های پلیسی مشخص شد که قاچاقچیان اتباع این ۲ کشور را از مرز با گذرنامه های جعلی وارد کشور می کنند و پس از حبس در این انبار از خانواده های آنان برای آزادی درخواست ۱۵ تا ۲۰ میلیون پول دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک روز قبل از شناسایی محل توسط پلیس، تعداد ۱۰ نفر از محبوس شدگان با پرداخت ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان آزاد شده بودند و بقیه نیز منتظر کارت به کارت این مبلغ از سوی خانواده هایشان بودند.

سرهنگ جلیلیان ادمه داد: در بازرسی از این انبار ۲ فقره اسلحه شکاری و ۲۰۰ جلد گذرنامه جعلی کشف شد و متهمان تحویل مراجع قضایی و اتباع نیز در اختیار پلیس امنیت قرار گرفتند.

سارقان آسانسورهای تهران دستگیر شدند 

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارقان سابقه دار آسانسور های شرق تهران خبرداد  و گفت: با رصد های میدانی و تحقیقات پلیسی توسط تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری هویت و محل اختفاء سارق آسانسور های شرق تهران در محدوده شهرری شناسایی شد.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی های قضایی در این خصوص انجام پذیرفت ابراز داشت : تیم عملیات کلانتری ۱۳۱ شهرری در محل اختفاء سارق حاضر و طی یک عملیات منسجم متهم را دستگیر و طی بازدید از محل یک عدد درایو آسانسور کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه جهت بررسی بیشتر به کلانتری شهرری منتقل شد.

وی افزود: پس از انجام بررسی ها و اقدامات فنی همدست وی در محدوده بومهن شناسایی و دستگیر شد و متهمان در مجموع به ۱۴ فقره سرقت انواع آسانسور در محدوده شرق تهران و شهرری اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اشاره به اینکه مالباختگان در این خصوص شناسایی و به کلانتری دعوت شدند، خاطرنشان کرد: پس از اخذ شکایت و تکمیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

شهرستان ری با یک میلیون نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.