stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 425262
  • 10 اسفند 1400 - 16:52
2

تردد خودرو در جاده‌های مازندران پرحجم و روان است

تردد خودرو در جاده‌های مازندران پرحجم و روان است
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: ترافیک خودرو در محدوده سه راهی چلاو جاده هراز به علت انجام عملیات لکه گیری پرحجم و در محور کندوان و کیاسر عادی و روان گزارش شده است.

وی وضعیت تردد خوروها در دیگر جاده‌های ارتباطی مازندران را عادی و روان و سطح جاده ها در محورهای کندوان و هراز را نیز خشک اعلام کرد و با اشاره به تعطیلات پیش‌رو، از مسافران و گردشگران خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری کنند.

وی با اشاره به اعلام هواشناسی مازندران مبنی بر استقرار شرایط پایدار جوی و افزایش دما از امروز تا پایان هفته جاری، از احتمال افزایش ترددخودرویی در جاده‌های این استان خبر داد و با بیان اینکه میل سفر به این خطه شمالی کشور در روزهای پایانی هر هفته قوت می‌گیرد، اظهار داشت: رانندگان در هنگام سفر، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید از هرگونه عجله و شتاب خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را  برای خود و دیگران رقم بزنند.

رییس پلیس راه مازندران همچنین با اشاره به افزایش سفر به این استان در ایام پیش‌رو و همچنین تعطیلات نوروزی، افزود: با توجه به شرابط کرونا، در ارتباط با سفرهای نوروزی مردم و نحوه ورود مسافران و گردشگران به این استان نیز در روزهای آینده تصمیم‌گیری و از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ جهان‌تاب در عین حال از آمادگی پلیس راه مازندران برای اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی ویژه سفرهای نوروزی خبر داد و گفت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال نیز همانند سال‌های گذشته ماموران پلیس علاوه بر مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه و در مجموع در ۵۷ نقطه ورودی استان مستقر خواهند شد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.