stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 427105
  • 18 اسفند 1400 - 21:49
2

آمادگی جمعیت هلال احمر خوزستان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی

آمادگی جمعیت هلال احمر خوزستان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: این جمعیت با بسیج امکانات برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور که به خوزستان سفر می‌کنند آمادگی کامل دارد.
قلم | qalamna.ir :

علی خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار داشت: ۲۲ پایگاه ثابت در مسر جاده‌ای و مبادی ورودی استان خوزستان پیش‌بینی شده ضمن اینکه بیش از یک هزار نفر در حوزه جوانان و امداد و نجات در طرح نوروزی خوزستان مشارکت خواهند داشت.

وی به ایجاد ۲۰ پایگاه موقت هلال احمر در ایام تعطیلات پایان سال در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: از ظرفیت‌های مختلف برای ارائه خدماتی چون تب سنجی، بیماریابی و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران بهره گرفته خواهد شد ضمن اینکه در مدت حضور مسافران نوروزی در استان خوزستان آموزش‌های لازم به آنها ارائه می‌شود.

خدادادی گفت: جمعیت هلال احمر خوزستان با توجه به دستورالعمل ابلاغی و ماموریت‌های همه ساله در حوزه‌های مختلف در نوروز ۱۴۰۱ برنامه‌های مختلفی در دست اجرا دارد و قطعا این برنامه‌ها با توجه به شرایط کرونایی اجرا خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در ادامه به اقدامات این نهاد در راستای واکسیناسیون کرونا اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان معین وزارت بهداشت در فراگیری کرونا در طرح واکسیناسیون مشارکت فعالی داشته است.

وی ادامه داد: از طرفی برای اجرای طرح شهید سلیمانی نیروهای هلال احمر برای بیماریابی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همراهی حوزه بهداشت و درمان و بسیج وارد عمل شدند همچنین در بازرسی از واحدهای صنفی در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی مشارکت دارند.

خدادادی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰ مرکز واکسیناسیون مستقل و مشترک با بهداشت و درمان در سطح استان خوزستان و سه مرکز مستقل در دزفول، اهواز و خرمشهر فعالیت دارند.

او ادامه داد: داوطلبان هلال احمر خوزستان در کنار ماموران بهداشت و درمان با حضور در روستاها و شهرهایی که استقبال آنها از واکسیناسیون کم بود روند تزریق واکسن را افزایش دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان در خاتمه با اشاره به اجرای طرح مرزبان یار از سوی جمعیت هلال احمر خوزستان در چند سال اخیر گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای  قدردانی از خدمات و تلاش مرزداران در پاسگاه های مرز آبی و خاکی خوزستان حضور یافته و با تهیه هدایایی از این عزیزان تجلیل می کنند.

وی گفت: این برنامه امسال نیز از فردا پنجشنبه در نهر خین خرمشهر با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر آغاز می شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.