stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 428354
  • 24 اسفند 1400 - 14:48
0

اعزام ۲۰۰ دانشجوی بسیجی فارس به دوره طرح ولایت

اعزام ۲۰۰ دانشجوی بسیجی فارس به دوره طرح ولایت
فارس_ ۲۰۰نفر از دانشجویان بسیجی فارس به دوره طرح ولایت در مشهد مقدس اعزام شدند.
قلم | qalamna.ir :

مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از اعزام ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان فارس برای شرکت در دوره کشوری طرح ولایت به مشهد مقدس خبر داد.

کاظم اسماعیلی شعار با بیان اینکه بیست و ششمین دوره تقویت مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح ولایت کشوری، که بهمن ماه امسال به صورت غیرمتمرکز در شیراز برگزار شد، گفت: نیمه دوم و تکمیلی این دوره از ۲۴ اسفندماه سال جاری تا ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱ در مشهد مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویانی برای شرکت در نیمه دوم دوره غیرمتمرکز طرح ولایت کشوری به مشهد مقدس اعزام شدند که با موفقیت دوره اول را گذرانده و مورد تأیید مرکز طرح ولایت سازمان بسیج دانشجویی کشور قرار گرفته اند.
مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، آشنایی و تسلط دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی در یک چارچوب منظم فکری، تقویت روحیه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و آشنایی دانشجویان با مباحث فرهنگی و سیاسی روز را از اهداف دوره طرح ولایت کشوری برشمرد و تصریح کرد: آشنایی دانشجویان با سیره نظری و عملی ائمه معصومین در بعد اخلاقی و تربیتی، رشد و ارتقای فکری دانشجویان و بسترسازی برای حل تخصصی مسائل کلان کشور در راستای اعتلای نقش آفرینی بسیج دانشجویی از اهداف دیگر این دوره است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.