stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 430315
  • 04 فروردین 1401 - 19:19
1

کوراش‌کاران ایران وارد مشهد شدند

کوراش‌کاران ایران وارد مشهد شدند
خراسان رضوی- اعضای تیم ملی کوراش ایران پس از به دست آوردن عنوان قهرمانی مردان و سومی زنان در یازدهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی آسیا، روز پنجشنبه با پروازی از تاجیکستان وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شدند.
قلم | qalamna.ir :

سرمربی تیم ملی کوراش جوانان و رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: مسابقات کوراش قهرمانی آسیا روزهای ۲۷ و ۲۸ اسفندماه پارسال در دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار شد و به واسطه اینکه کل اعضای تیم از مسیر پروازی فرودگاه مشهد راهی دوشنبه شده بودند، برنامه برگشت آنها نیز از این مسیر برنامه ریزی شد.

محمد زندروحانی با اشاره به اینکه این کاروان شامل ۲۴ نفر از ورزشکاران و سایر اعضای تیم ملی بود، افزود: هفت نفر از این افراد در بخش مردان و هشت نفر نیز در بخش زنان به رقابت با حریفان خود پرداخته بودند که در نهایت تیم مردان ایران با سه طلا، ۲ نقره و یک برنز از مجموع هفت وزن به مقام قهرمانی رسید و تیم بانوان کشورمان با یک طلا، سه نقره و ۲ برنز در هشت وزن، به مقام ارزشمند سوم دست یافت.

وی بیان کرد: رشته کوراش چند سالی است که وارد بازی‌های آسیایی شده است و کشورمان دارای ظرفیت خوبی در این رشته ورزشی است به طوری که در مسابقات سال ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی، ورزشکاران ایران توانستند نشان های رنگارنگی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

سرمربی تیم ملی جوانان کوراش با اشاره به جایگاه این دوره از مسابقات عنوان کرد: هفت ماه آینده بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو در کشور چین برگزار می‌شود و این دوره از مسابقات نیز به واسطه حضور بسیاری از مدعیان این رشته، محک مناسبی برای شرکت کنندگان بود.

روحانی به ظرفیت خراسان رضوی در این رشته اشاره کرد و گفت: ۲ نفر از اعضای تیم مردان و یک نفر از تیم زنان به همراه یکی از مربیان شرکت کننده در این دوره از مسابقات، از استان خراسان رضوی بودند که نشان از ظرفیت بالای این استان در پرورش ورزشکاران این رشته دارد و از سوی دیگر ۲ سال پیاپی ورزشکاران خراسان رضوی توانسته اند تا سکوی اول کشور را از آن خود کنند.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.