stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 431019
  • 08 فروردین 1401 - 17:54
3

بیش‌از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

بیش‌از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سردار احمد طاهری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خاش با پشتیبانی فنی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله بزرگ مواد مخدر از زاهدان و خاش به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند. 
وی افزود: در این رابطه روز گذشته مأموران انتظامی خاش در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام اقدامات تخصصی، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی سمند، در حال جابه جایی محموله موادمخدر در محور سراوان – خاش بودند، شناسایی و به آنان دستور ایست دادند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت کوهستان های اطراف متواری شدند. 
وی خاطر نشان کرد: طی این عملیات سنگین و با عکس العمل سریع مأموران ۲ سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده قاچاقچیان ۴۵۷ کیلوگرم تریاک و ۱۰۵ کیلو و ۲۰۰ گرم حشیش کشف شد. 
سردار طاهری تصریح کرد: در ادامه این عملیات و به طور همزمان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نیز در عملیاتی ضربتی، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را در مخفیگاه خود در یکی از مناطق سخت گذر و حاشیه ای شهر زاهدان را به عمق کشور داشتند، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند. 
وی بیان کرد: با شروع عملیات از سوی تکاوران انتظامی و حضور در محل، سوداگران مرگ قبل از هر گونه عکس العملی در حلقه محاصره پلیس قرار گرفته و ضمن دستگیری سه قاچاقچی مسلح و کشف ۲ قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح شکاری،۳۷۰ عدد فشنگ جنگی و توقیف ۲ دستگاه خودروی سواری، ۵۳۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک به همراه ۱۷۸ کیلو و ۶۰۰ گرم هروئین کشف شد. 
به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در نتیجه انهدام این باند سازمان یافته در مجموع یک تن و ۲۷۴ کیلو و ۶۰۰گرم انواع موادمخدر و مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف شد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.