stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 432618
  • 17 فروردین 1401 - 12:58
0

آزادی ۱۸۵ زندانی جرایم غیرعمد با همت خیرین و ستاد دیه استان هرمزگان

آزادی ۱۸۵ زندانی جرایم غیرعمد با همت خیرین و ستاد دیه استان هرمزگان
هرمزگان/ قلمنا-رئیس کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: به همت خیرین و ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند، در سال گذشته ۱۸۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان ها و ندامتگاه های استان، آزاد شدند.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: بدهی این افراد بالغ بر یکهزار و ۴۱۰ میلیارد ریال بود که خوشبختانه در نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضایی و تلاش مددکاران و ستاد دیه، بخشی از این مبلغ از شکات تخفیف گرفته شد.

وی در ادامه افزود: مشارکت های مردمی و کمک های خیرین نیک اندیش و همچنین پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بخش دیگری از اقدامات ستاد دیه برای آزادی این زندانیان بوده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین اظهار داشت: آزادی زندانیانی که بدون سوء نیت مرتکب جرمی غیر عمد شده اند، امری خداپسندانه است و باید از تمامی ظرفیت‌های نهاد‌های حمایتی و خیران برای رهایی این افراد از زندان استفاده کرد.

قهرمانی تأکید کرد: آزادی این زندانیان در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان بسیار تأثیر گذار است و روند اصلاح و تربیت آن‌ها را نیز تسریع می‌کند.

این مقام قضایی یادآور شد: خوشبختانه مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پیش قدم بوده اند و هر ساله و در مناسبت های مختلف زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از این زندانیان و بازگشت آنها به آغوش خانواده هایشان را فراهم می سازند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد؛ ستاد دیه استان بتواند در سال ۱۴۰۱ به کمک خیرین و نیکوکاران هرمزگانی در جهت جلب مشارکت‌های مردمی به موفقیت های بیشتری دست یابد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.