حسین کردستانی در این بازدید با تبریک فرا رسیدن سال نو و آغاز بهار طبیعت بیان کرد: بعد از گذشت دو سال از شرایط کرونایی و با توجه به محدودیت های در نظر گرفته شده، امسال در ایام نوروزحجم قابل توجهی از مسافرین و گردشگران به شهر بندرعباس و استان هرمزگان سفر کرده اند و شهرداری بندرعباس با تمام توان و ظرفیت در خدمات رسانی به شهروندان، مسافران و گردشگران نوروزی تلاش می کند.
وی افزود: به همت و تلاش مجموعه شهرداری در سطح شهر اقدامات قابل قبولی انجام شده است و شهردار بندرعباس با کمک همکاران مجموعه شهرداری بصورت شبانه روز در حال ارائه خدمات به شهروندان، میهمانان و گردشگران نوروزی می باشند.
معاون نظارت و بازرسی استان هرمزگان با بیان اینکه کارگروهی در شهرداری جهت رفع معایب و نواقص در سطح شهر تشکیل شود، گفت: بعد از اتمام تعطیلات کارگروهی در شهرداری بندرعباس جهت رفع معایب و نواقص درسطح شهر تشکیل شود تا مشکلات و معضلات موجود کاهش یابد.
شهردار بندرعباس نیز در این بازدید بیان داشت: از اوایل بهمن ماه با توجه به در پیشبودن ایام نوروز ستاد استقبال از بهار در شهرداری بندرعباس راهاندازی شد و همه ی مجموعه شهرداری برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده شدند.
مهدی نوبانی گفت: در حال حاضر نوار ساحلی از بیشترین حجم ترافیک و اسکان برخوردار است و یازده بوستان و پارک در مناطق چهارگانه برای اسکان هموطنان در نظر گرفته شده که آمار رسمی اسکان در این مکانها نشان از رشد چهار برابری حضور مسافران در شهر بندرعباس می باشد.
شهردار بندرعباس افزود: سرویسهای بهداشتی و زیرساختهای موجود در پارکها و بوستانها به دلیل اینکه دوسال از آنها استفاده نشده بود غیر قابل استفاده بود و به همین منظور تمام سرویسهای بهداشتی موجود در سطح بوستانها و سواحل رفع نقص شد و سرویسهای بهداشتی جدیدی نیز چه به صورت سیار و چه به صورت ثابت راهانداری شد که مجموعا با ۴۱۳ چشمه سرویس بهداشتی و حمام به استقبال بهار رفتیم.
نوبانی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل مناسب مابین دستگاههای اجرایی، بتوانیم با ارائه خدمات مناسب شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی به استان هرمزگان و شهربندرعباس باشیم.
انتهای پیام/