stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 3 September , 2024
  • کد خبر : 478769
  • 13 شهریور 1403 - 18:24
0

آوازه انتخابات ایران الهام بخش شده است

آوازه انتخابات ایران الهام بخش شده است
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: دبیر ستاد انتخابات کشور ضمن قدردانی از همه تلاش گران در عرصه برگزاری انتخابات اخیر گفت: برگزاری بسیار خوب انتخابات در دولت سیزدهم نوعی جهاد است که بدون جانبداری، قانونمند و با رعایت امانت و شتاب لازم انجام شد، چنانکه آوازه انتخابات جمهوری اسلامی ایران پیچیده و تسری و الهام بخش شده است.
جماران، محسن اسلامی،در جلسه قدردانی از عوامل ستادی انتخابات استان تهران که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران، سید عباس جوهری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان، سعید ضیایی، مشاور استاندار تهران و مدیر کل دفتر امور سیاسی، محسن نایبی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران و سایر اعضا و مدیران کل عضو کمیته ستاد انتخابات برگزار شد اظهار کرد: انتخابات ۵گانه با سلامت و نظم و بدون هیچ شبهه‌ای برگزار شد.
اسلامی با بیان اینکه آرامشی که در کشور حاکم است مرهون برگزاری سلامت انتخابات است گفت: همه استان‌ها و مسؤولان باید از کسانی که در انتخابات حضور داشتند و کمک کردند تشکر کنند و اقدام استانداری تهران در این خصوص قابل تقدیر است.
دبیر ستاد انتخابات کشور افزود: همه شاهد هستند که برای برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲ از یک سال قبل تمهیدات فراهم و آمادگی‌ها لازم ایجاد شد و انتخاباتی بدون شبهه و در امنیت، آرامش و نظم کامل برگزار شد.
وی با بیان اینکه انتخابات الکترونیک برای اولین بار در تهران برگزار شد، عنوان کرد: برگزاری انتخابات الکترونیک با استقبال خوب مردم مواجه بود و با تلاش کمیته‌ها، انتخابات و نتایج به خوبی و با آرامش سپری و برگزار شد.
اسلامی اظهار کرد: با وجود همه شرایط، ستاد انتخابات طی ۵۰ روز کار فشرده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند و در نهایت خروجی آن برگزاری انتخاباتی روان، باشکوه و منظم بود که رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشت و بهترین جهادی که مجموعه وزارت کشور و استانداری‌ها طی سه سال انجام دادند همین برگزاری انتخابات بود که به درستی، دقیق و با قانون مداری کامل کار به انجام رسید و شبهات برطرف شد و فرمانداران تجارب بسیار خوبی را کسب کردند.
وی گفت: میزان مشارکت از اسفند ۱۴۰۲ تا تیر ۱۴۰۳ در دور دوم روند صعودی داشت و آمار صعودی مشارکت سبب شد نظام سیاسی میراث دار خوب برگزار کردن انتخابات باشد.
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: برگزاری بسیار خوب انتخابات در دولت سیزدهم نوعی جهاد است که بدون جانبداری، قانونمند و با رعایت امانت و شتاب لازم انجام شد، چنانکه آوازه انتخابات جمهوری اسلامی ایران پیچیده و تسری و الهام بخش شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.