stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 110456
  • 31 فروردین 1399 - 12:06
0
سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان:

اصفهان پیشرو در مشارکت جشنواره کتابخوانی رضوی

اصفهان پیشرو در مشارکت جشنواره کتابخوانی رضوی
سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان در سال گذشته با ۷۵ هزار شرکت کننده جز استان‌های برتر در جشنواره کتابخوانی رضوی بوده است.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اعلام اینکه امسال بنا به شرایط خاص که با تعطیلی مراکز آموزشی همراه است، دهمین جشنواره رضوی از شرایط ویژه ای برخوردار شده است، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی کتابخانه ها، مدارس و دانشگاه‌ها امکان مشارکت در بخش مجازی با قوت خود ادامه پیدا می‌کند.

هلاکویی با تاکید بر مضمون جشنواره رضوی که بر ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا (ع)، حضرت امام هادی (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تاکید دارد، گفت: در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» و در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samankpl.ir و یا سایت جشنواره رضوی مراجعه کنند.

سرپرست کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان در سال گذشته با ۷۵ هزار شرکت کننده جز استان‌های برتر در جشنواره کتابخوانی رضوی بوده است، اظهار داشت: امیدواریم با مشارکت شهروندان استان اصفهان همچون سال‌های گذشته جشنواره کتابخوانی رضوی با قوت در استان اصفهان اجرا شود که تاکنون ۸ هزار نفر از استان اصفهان در این مسابقه شرکت کرده اند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.