stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 131963
  • 14 خرداد 1399 - 11:00
4

علی‌رضا کمالیان، سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان شد

علی‌رضا کمالیان، سرپرست هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان شد
بعد از گذشت یک و نیم سال از انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان، سرپرست جدید هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان معرفی شد.
قلم | qalamna.ir :

در روزهای پایانی مهر ماه سال ۹۷ انتخابات هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان با حضور پر تعداد نامزدها برگزار شد و حمیدرضا فدوی با کسب ۱۰ رأی از مجموع آرای مأخوذه به عنوان رئیس هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان انتخاب شد.

چندی از انتخاب فدوی نگذشته بود که اختلاف‌ها در هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان زیاد شد و حتی در زمان برگزاری مسابقات کشوری وزنه‌برداری بانوان به میزبانی اصفهان نیز این اختلاف نمود‌هایی پیدا کرد.

این اختلاف‌ها در ادامه جدی‌تر شد تا این‌که فدراسیون وزنه‌برداری با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مبنی بر معرفی سرپرست برای هیأت وزنه‌برداری نامه‌نگاری کرد اما به دلایل مختلف این اقدام عملی نشد تا این‌که معرفی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان رخ داد.

در هفته‌های گذشته فدراسیون وزنه‌برداری با ارسال نامه‌ای به اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با تأکید صریح بر ابطال انتخابات، خواستار معرفی سرپرست برای هیأت وزنه‌برداری شده بود و این در حالی بود که علی مـرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، به عنوان رئیس مجمع وزنه‌برداری استان شخصاً بر رونــد برگزاری انتخابات نظارت داشت و تمام مراحل برگزاری مجمع زیر نظر او برگزار شده بود.

بالأخره روز گذشته این خبر به گونه‌ای دیگر رسانه‌ای شد و طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران در پی استعفای فدوی رئیس هیأت سابق وزنه‌برداری استان اصفهان، علی‌رضا کمالیان به عنوان سرپرست جدید هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان معرفی شد.

در هر صورت اتفاقی که در هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان رخ داد، زیبنده ورزش اصفهان نبود و انتظار می‌رود سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با نظارت جدی‌تر از اتفاقات مشابه جلوگیری کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.