stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 133518
  • 19 خرداد 1399 - 11:25
1
استاندار اصفهان:

آزاد راه کنارگذر شرق از طرح‌های ملی کلان‌شهر اصفهان است/همدلی لازمه حرکت به سمت پیشرفت

آزاد راه کنارگذر شرق از طرح‌های ملی کلان‌شهر اصفهان است/همدلی لازمه حرکت به سمت پیشرفت
استاندار اصفهان با بیان اینکه آزاد راه کنارگذر شرق از طرح‌های ملی کلان‌شهر اصفهان است، ادامه داد: این طرح کاهش ورود روزانه حدود ۸۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای تهران، کاشان، نطنز، تهران، قم و دلیجان به اصفهان را به دنبال دارد.
قلم | qalamna.ir :

عباس رضایی شامگاه (یکشنبه – ۱۸ خرداد) ، در دیدار با مدیرکل محیط زیست و معاونان این اداره کل، اظهار کرد: اقدام خوب شهرداری اصفهان با اجرای حلقه چهارم و با هزینه سنگین تلاشی برای حفظ محیط زیست اصفهان است.

وی با بیان اینکه آزاد راه کنارگذر شرق از طرح‌های ملی کلان‌شهر اصفهان است، ادامه داد: این طرح که به نام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مزین شده، کاهش ورود روزانه حدود ۸۰ هزار وسیله نقلیه از مسیرهای تهران، کاشان، نطنز، تهران، قم و دلیجان به اصفهان را به دنبال دارد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه همسویی دو سویه محیط زیست و توسعه صنعتی ضروری است زیرا همدلی لازمه حرکت به سمت پیشرفت است، افزود: ۲۵ درصد حیات وحش کشور در این استان قرار دارد و مدیریت مناسب آن منجر به کنترل جمعیت‌های جانوری به منظور جلوگیری از تهدیدات زیستی استان است.

 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، رضایی، خاطرنشان کرد: تالاب بین‌المللی گاوخونی از مناطق نمونه بین‌المللی گردشگری  محسوب می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در احیا دوباره آن تلاش شود.

وی با اشاره به دیدار خود با صنعت‌گران استان، تأکید کرد: باور قلبی و اعتقاد صنعت‌گران استان این است که باید در کنار فعالیت‌های اقتصادی الزامات زیست محیطی هم رعایت شود.

استاندار اصفهان، تصریح کرد: لازم است اختیارات شهرستانی ادارات محیط‌زیست به منظور ارائه خدمات بهتر و تسهیل در رفت و آمد ارباب رجوع افزایش یابد.

استان اصفهان  دارای یک اثر طبیعی ملی، سه پارک ملی، پنج پناهگاه حیات وحش، چهار منطقه حفاظت شده، ۱۱ منطقه شکار ممنوع و یک تالاب بین‌المللی است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.