stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 142070
  • 11 تیر 1399 - 8:29
0
فرماندار گلپایگان:

با جذب سرمایه‌گذار پروژه‌های نیمه تمام به اتمام می‌رسد

با جذب سرمایه‌گذار پروژه‌های نیمه تمام به اتمام می‌رسد
فرماندار گلپایگان گفت: قانونگذار پیش بینی‌های خوبی کرده تا از طریق بخش خصوصی بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم، باید بخش خصوصی وارد عمل شود تا پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان به پایان برسد.
قلم | qalamna.ir :

حسین یارمحمدیان، در جلسه بررسی مشکلات ورزشی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: از رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان و مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان خواستاریم که مسئولان هیئت‌ها را منصوب کنند تا حداقل انگیزه‌ای برای فعال شدن رشته‌های ورزشی شود.

وی در ارتباط با پروژه‌های ورزشی شهرستان گلپایگان گفت: پروژه‌های نیمه تمامی در این شهرستان داریم که در حد توان از محل بودجه تملک دارایی اعتبار تخصیص داده می‌شود؛ لازم است از محل بودجه استان و ملی اعتبار برخی پروژه‌ها مانند سرای ورزشکاران برای تکمیل تأمین شود.

فرماندار گلپایگان افزود: قانونگذار پیش بینی‌های خوبی کرده تا از طریق بخش خصوصی بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را به پایان برسانیم، باید بخش خصوصی وارد عمل شود تا پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان به پایان برسد.

وی تصریح کرد: یکی از قوانین بسیار خوب وزارت ورزش و جوانان قانون مالیات بر ارزش افزوده است که اجرایی نشده است، بر اساس این قانون لازم است شرکت‌ها و کارخانجات بزرگ که مالیات بر ارزش افزوده پرداخت می‌کنند درصدی از سرمایه خود را صرف ورزش کنند.

یارمحمدیان ادامه داد: در کشور از این ظرفیت استفاده بهینه استفاده نشده است و در شهرستان گلپایگان می‌توانیم از این قانون به عنوان یک پایلوت استفاده کنیم.

رشته ورزشی کشتی و کاراته و ژیمناستیک در گلپایگان حرف نخست را می‌زنند

وی بیان داشت: شهرستان گلپایگان در رشته‌های ورزشی مانند کشتی و کاراته و ژیمناستیک وضعیت خوب است که البته مابقی رشته‌ها را نیز باید فعال کنیم.

فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه بین سد کوچری و گلپایگان آب دو رودخانه جاری است، افزود: در این دریاچه زیبایی که ایجاد شده راه‌اندازی ورزش‌های آبی مثل قایق سواری می‌تواند در این شرایط کرونایی نشاط آور باشد که خواستاریم که این موضوعات توسط ورزش و جوانان و هیئت ورزشی قایق‌سواری دنبال شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.