stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 157595
  • 26 مرداد 1399 - 14:38
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

ادامه خدمات عمرانی دولت علیرغم تحریم‌های ظالمانه

ادامه خدمات عمرانی دولت علیرغم تحریم‌های ظالمانه
قلم/اصفهان_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه، کاهش درآمدهای نفتی و شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر زندگی مردم، خدمات عمرانی دولت ادامه داشته است.
قلم | qalamna.ir :

حیدر قاسمی، اظهارداشت: علیرغم تحریم‌های ظالمانه، کاهش درآمدهای نفتی و شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر زندگی مردم، خدمات عمرانی دولت ادامه داشته است.
وی تصریح کرد: در چنین شرایطی معاندین تلاش می‌کنند خدمات دولت نادیده گرفته شود و دولت و نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند.
وی افزود: دولت از نظام اسلامی جدا نیست بلکه جزئی از نظام است و خدمات و دستاوردهای آن دستاوردهای نظام است.
وی تصریح کرد: دولت در راستای تامین زیرساخت‌ها، خدمات عمرانی ارزنده‌ای در کشور و در استان اصفهان با بهره‌گیری از ظرفیت موجود وکمک بخش های خصوصی، تعاونی و عمومی داشته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به فرصت هفته دولت در معرفی این دستاوردها، افزود: هفته دولت از یک سو فرصتی برای یادآوری و بهره گیری از ارزشهای دوران انقلاب و صفات اخلاقی شهیدان عزیز دولت رجایی و باهنر و زنده ‌نگاه داشتن راه و مرام این شهیدان به عنوان الگوهای معرفتی است.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر این ایام فرصتی است برای بیان دستاوردهای دولت و نمایش پیشرفت و حرکت رو به جلو نظام اسلامی است و ضرورت دارد این خدمات تبیین شده و به تصویر کشیده شود.
قاسمی تصریح کرد: تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت عامل حفظ سرمایه‌های اجتماعی و تقویت اعتماد عمومی در شرایط دشوار کنونی است
وی ادامه داد: در همین راستا از یک سو مدیران دولتی وظیفه دارند به نحو احسن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی این خدمات را تبیین کنند و به اطلاع جامعه برسانند و از سوی دیگر لازم است رسانه‌ها نیز با جدیت در انتقال و اطلاع رسانی این خدمات گام‌های موثرتری بردارند.

انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رییس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شد که دوم تا هشتم شهریور است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.