stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 159701
  • 01 شهریور 1399 - 15:47
2

رضایی: کنکور به خوبی برگزار شد

رضایی: کنکور به خوبی برگزار شد
قلم/اصفهان_ استاندار اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه کنکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به خوبی برگزار شد، ادامه داد: در اصفهان هم بازرسان در حوزه‌های متعدد برگزاری کنکور سراسری حضور داشتند و خوشبختانه مشکلی در این راستا وجود نداشت.
قلم | qalamna.ir :

عباس رضایی، در حاشیه برگزاری ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد در گفت و گو با افزود: از عاشقان اباعبدالله الحسین می‌خواهم که در اصفهان که پایتخت فرهنگ و تمدن جهان ایران اسلامی بیش از بقیه استان‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته وی رییس جمهوری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۲ مساله دولت الکترونیک و سلامت الکترونیک تاکید کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: دولت الکترونیک به این معناست که تمامی اقدامات از طریق الکترونیک و فضای مجازی انجام شود.

وی با اشاره به سلامت الکترونیک افزود: به همت دولت تدبیر و امید پرونده‌های الکترونیکی برای هر شهروند تشکیل شد از این رو پرونده سلامت الکترونیک دارای ابعاد متعددی است.

رضایی اظهارکرد: قرار نیست برخلاف تصور برخی از افراد محدودیت ایجاد کنیم بلکه باید فعالیت‌ها را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پیش ببریم.

وی بیان کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا به مناسبت روز پزشک از سه خانواده شهدای مدافع سلامت به عنوان نمونه و الگو قدردانی شد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در این جلسه ستاد در خصوص چگونگی برگزاری کنکور و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان گزارشی ارایه شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کنکور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به خوبی برگزار شد، ادامه داد: در اصفهان هم بازرسان در حوزه‌های متعدد برگزاری کنکور سراسری حضور داشتند و خوشبختانه مشکلی در این راستا وجود نداشت.

رضایی اضافه کرد: همان گونه که پیشتر هم گفته شد باید تمهیدات زندگی با کرونا را فرا بگیریم، نمی‌توانیم کنکور و ماه محرم و دیگر مراسم‌ها را برگزار نکنیم چون کرونا وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: هیات‌ها، عزاداران و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عزاداری می‌پردازند.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۵۴ هزار و ۷۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.