stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 160439
  • 03 شهریور 1399 - 13:56
2
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان :

اصفهان نیازمند شورای راهبردی ورزش بانوان است

اصفهان نیازمند شورای راهبردی ورزش بانوان است
قلم/اصفهان_مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: تشکیل شورای راهبردی ورزش بانوان برای نگاه تخصصی، عمیق‌تر و علمی‌تر به این بخش در این استان ضروری است.
قلم | qalamna.ir :

سیدمحمد طباطبایی، روز دوشنبه در نشست با هیات‌های ورزشی استان اصفهان در باغ بانوان ناژوان افزود: شورای راهبردی ورزش بانوان در این استان باید متناظر با شورای مربوطه در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شود و به دفاع از حق و حقوق زنان در بخش ورزش بپردازد.

وی با تاکید بر اینکه شورای راهبردی ورزش بانوان و شورای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان از هم جدا نخواهد بود، اظهار داشت: اگر در این شورا بطور تخصصی‌تر و با نگاه علمی‌تر به مسائل ورزش بانوان نگاه شود، مصوبه‌ها و خروجی آن در شورای راهبردی استان نیز مطرح خواهد شد.
طباطبایی تصریح کرد: وقتی نگاه به سرانه ورزشی و سهم بانوان از آن می‌کنیم می‌بینیم که آنها با استفاده از حداقل امکانات توانستند بیشترین افتخارها را در سطح ملی و بین‌المللی کسب کنند.

وی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان نگاه ویژه و راهبردی به ورزش بانوان اصفهان مانند همیشه داشته باشد زیرا نقش این استان در ورزش کشور راهبردی و نیمی از افتخارات ورزش استان مرهون تلاش بانوان است.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه بخش اعظم فعالیت‌ این اداره کل در ورزش قهرمانی و همگانی بانوان شکل می‌گیرد، اظهار داشت: لازم است زیرساخت‌های مورد نیاز برای ورزش بانوان هرچه بیشتر تامین شود و حضور و همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی در این امر ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نگاه بخش ورزشی اصفهان، غیر جنسیتی است، افزود: بخشی از زیرساخت‌های ورزش بانوان در استان فراهم شده اما ما از فقیرترین استان‌ها در سرانه فضای ورزشی و ورزش‌های تخصصی بانوان هستیم.

طباطبایی یکی از دغدغه‌های این استان بویژه در میان رسانه‌ها را زیرساخت‌های ورزشی و سهم بانوان از آن دانست و گفت: روند قبلی در اجرای ماده ۸۸ یکی از آسیب‌های جدی پیش‌روی ورزش بود و شانس‌های قهرمانی را بین هیات‌های ورزشی تقسیم می‌کردند و سهم بانوان بطور اخص در آن دیده نشد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.