stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 167308
  • 25 شهریور 1399 - 13:25
0
دبیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال اصفهان:

عدم صدور تأییدیه اداره‌کل ورزش، دلیل تاخیر برگزاری انتخابات هیئت فوتبال است

عدم صدور تأییدیه اداره‌کل ورزش، دلیل تاخیر برگزاری انتخابات هیئت فوتبال است
قلم/اصفهان_دبیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال اصفهان گفت: علت به طول انجامیدن فرآیند انتخابات ریاست هیئت فوتبال عدم صدور تأییدیه اداره‌کل ورزش و جوانان استان است که به محض صدور آن، تاریخ مجمع با هماهنگی فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا دادخواه، با اشاره به روند برگزاری انتخابات هیئت فوتبال استان اظهار داشت: پس از اتمام ثبت‌نام کاندیداها، در قدم نخست مدارک ارسال شده از طرف کاندیداها در یک کمیته ۳ نفره بررسی و تأیید می‌شود که این اقدام ۲ روز پس از ثبت‌نام کاندیداها انجام و اسامی به فدراسیون فوتبال ارجاع داده شد.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال پس از تأیید رأی کمیته ۳ نفره نیز ۲ روز برای تکمیل نواقص پرونده‌ها فرصت تعیین کرد که سرانجام پس از تأیید نهایی، در حال حاضر در انتظار تأیید اداره‌کل ورزش و جوانان استان هستیم، چرا که تأییدیه مراجع ذی‌ربط و ارسال آن از طریق اداره‌کل شرطی واجب است.

دبیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال اصفهان پیرامون علت طولانی شدن این فرآیند تصریح کرد: علت به طول انجامیدن فرآیند انتخابات هیئت فوتبال استان عدم صدور تأییدیه اداره کل ورزش و جوانان استان است که به محض صدور آن، تاریخ مجمع با هماهنگی فدراسیون فوتبال اعلام و مجمع نیز به مرحله برگزاری خواهد رسید؛ این در حالی است که برای ریاست هیئت فوتبال ۸ نفر کاندیدا شده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی درباره زمان و شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر فوتبال بیان کرد: طی آخرین اخبار لیگ پیش‌رو نیز بدون تماشاگر برگزار خواهد شد اما همچنان بخشنامه‌‌ای در این زمینه به ما اعلام نشده است. لازم به ذکر است که همچنان زمان‌بندی مشخصی نیز در راستای برگزاری لیگ تعیین نشده است و در انتظار اعلام فدراسیون هستیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.