stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
  • کد خبر : 200684
  • 13 آذر 1399 - 8:00
0
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان:

با اعمال محدودیت‌ها در هفته گذشته شاهد نتایج خوبی بودیم

با اعمال محدودیت‌ها در هفته گذشته شاهد نتایج خوبی بودیم
قلم/اصفهان_ معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت:با اعمال محدودیت‌ها در هفته گذشته شاهد نتایج خوبی بودیم که طی روزها و هفته‌های آینده نتایج آن نشان داده می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

ایوب درویشی بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه مشترک مدیریت بیماری کرونای دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: با اعمال محدودیت‌ها در هفته گذشته شاهد نتایج خوبی بودیم که طی روزها و هفته‌های آینده نتایج آن نشان داده می‌شود.

وی با بیان اینکه با اعمال این محدودیت‌ها مشاغل گروه‌های دو، سه و چهار تعطیل شد، ابراز داشت: اغلب شهرهای استان اصفهان من جمله کاشان و آران و بیدگل از وضعیت  قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرد که این باعث می‌شود محدودیت‌ها نیز کمتر شود و فقط مشاغل گروه‌های سه و چهار تعطیل شوند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه نتیجه این محدودیت‌ها کاهش موارد ابتلاء، بستری و فوتی خواهد بود، تصریح کرد: هر چه دستورالعمل‌های بهداشتی بیشتر رعایت شود شاهد نتایج بهتری خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بیماران مبتلا به کرونا به صورت هوشمند ردیابی می‌شوند، گفت: یکی از طرح‌هایی که بسیار بر روی آن تمرکز کرده ایم طرح شهید سلیمانی است که در قالب آن با محوریت بسیج قرار است برای یاری رساندن به بیماران کرونایی و آموزش و فرهنگ سازی مردم اقداماتی انجام شود.

درویشی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در کاشان و آران و بیدگل به صورت جدی و کامل اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم تمرکز بر روی نقاطی با بیشترین میزان بیماری باشد.

وی تاکید کرد: چک‌های برگشت خورده صاحبان اصناف در طول نیمه اول آذرماه طبق مصوبه‌ای در سامانه بانک مرکزی رفع سو می‌شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.