stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
  • کد خبر : 209632
  • 30 آذر 1399 - 16:47
2
کارگردان تئاتر خبر داد؛

اجرای ۳ نمایش خیابانی و به نمایندگی از اصفهان در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت

اجرای ۳ نمایش خیابانی و به نمایندگی از اصفهان در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت
قلم/اصفهان_ کارگردان تئاتر گفت: خوشبختانه برگزاری جشنواره‌هایی مثل مقاومت، سردار آسمانی و فجر قطعی شده و بنابر اعلام هیأت داوران، شش نمایش خیابانی و سه نمایش صحنه‌ای به نمایندگی از اصفهان در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور دارند.
قلم | qalamna.ir :

یکی از اعضای کانون نمایشگران خیابانی اصفهان، از مسئولان ستاد مقابله با کرونای استان و کشور درخواست کرد تمهیداتی را بیندیشند تا هنرمندان بتوانند در فضای باز و با ترفندهای خاص تئاتر اجرا کنند.

پویان عطایی، اظهار کرد: حدود ۱۰ ماه است که به خاطر شیوع ویروس کرونا، فعالیت هنرمندان تئاتر به حالت تعطیل درآمده و تنها زمینه ای که برای ادامه کار آن‌ها مهیاست، حضور در جشنواره‌های استانی، سراسری و مجازی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه برگزاری جشنواره‌هایی مثل مقاومت، سردار آسمانی و فجر قطعی شده و بنابر اعلام هیأت داوران، شش نمایش خیابانی و سه نمایش صحنه‌ای به نمایندگی از اصفهان در جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حضور دارند.

این کارگردان تئاتر یادآور شد: هنرمندان تئاتر اصفهان از نظر سالن، پلاتو و معیشت، وضعیت بسیار بدی دارند و خیلی از آن‌ها قید این حرفه را زده‌اند. اگر چه حضور نمایندگان تئاتر اصفهان در جشنواره‌ها پر رنگ است، اما باید در نظر داشت که همۀ گروه‌ها هم از سوی هیأت انتخاب و داوران تأیید نمی‌شوند.

عطایی گفت: درخواست ما از مسئولان ستاد کرونای استان و کشور این است که تمهیداتی را بیندیشند تا هنرمندان بتوانند در فضای باز و با ترفندهای خاص، تئاتر اجرا کنند و به حیات هنری خود ادامه بدهند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.