stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 230873
  • 10 بهمن 1399 - 21:34
0
امام جمعه اهواز:

دشمنان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اقرار کرده‌اند

دشمنان به دستاوردهای انقلاب اسلامی اقرار کرده‌اند
خوزستان - امام جمعه اهواز با بیان اینکه برای سرافرازی انقلاب اسلامی تلاش های فراوانی شده است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به پیشرفت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی اقرار کرده اند.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام تولد حضرا فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر بیان کرد: خیرات و برکات نظام جمهوری اسلامی در دولت های مختلف بر همه مشخص است و برای رسیدن به این افتخارات در تمامی دولت ها تلاش شده است.

وی با بیان اینکه همه دستاوردهای نظام به برکت اطاعت از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی سه جبهه گسترده مبارزه آغاز شده است که اولین میدان مبارزه، جنگ ملت ایران اسلامی با کشورهای مخالف اسلام است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دومین جبهه، مبارزه با شیفتگان تمدن غرب و غرب گراها است که تصور می‌کنند انقلاب اسلامی توانایی داشتن اقتدار و استقلال را ندارد حال آنکه در این سال ها اقتدار جمهوری اسلامی همواره به دنیا ثابت شده است.

وی افزود: میدان سوم مبارزه با افرادی است که به دلیل ضعف بنیه فکری شیفته این دنیا هستند و برای رسیدن به اهداف خود به فسادهای مالی و اقتصادی تن می دهند.

امام جمعه اهواز خواستار دعای مردم برای بارش باران شد و گفت: اگر در سرشاخه‌های رودخانه‌ها بارندگی و بارش برف داشته باشیم کشاورزان امکان کشت دارند.

وی افزود: شیب کرونا در استان صعودی شده است و مردم باید بیشتر مراقبت کنند و برای حضور در نماز جمعه هم لازم است که نکات بهداشتی به خوبی رعایت شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.