stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 386326
  • 21 مرداد 1400 - 13:15
0

فرمانده انتظامی: ۶۳ درصد کل سرقت‌های استان کرمانشاه کشف شده است

فرمانده انتظامی: ۶۳ درصد کل سرقت‌های استان کرمانشاه کشف شده است
قلم | qalamna.ir :

سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز پنجشنبه در گفت و گو با  اظهار داشت: در سال جاری چهار هزار و ۳۷۰ سارق دستگیر شده که آمار دستگیری ها نسبت به مدت مشابه سال قبل که چهار هزار و ۱۰۷ نفر بوده ۶ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص بیشترین سرقت های مهم در استان گفت: سرقت از اماکن خصوصی و دولتی، اتومبیل و منزل بیشترین فراوانی را داشته است که البته به ترتیب ۶۲ درصد، ۹۸ درصد و ۵۲ درصد کشف شده اند.

سردار جاویدان در ادامه و با اشاره به وقوع پنج فقره سرقت مسلحانه در چهار ماه و ۱۵ روز ابتدایی امسال، گفت: همه این سرقت ها کشف شده است.

کشف ۸۲ درصد قتل های رخ داده در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود، از وقوع ۲۳۰ مورد جعل و ۲۲۶ مورد کلاهبرداری در سطح استان خبر داد و گفت: هر ۲۳۰ مورد جعل کشف و ۱۹۶ مورد کلاهبرداری معادل ۸۷ درصد کشف شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا نیمه مرداد ۸۲ درصد قتل های رخ داده در استان کشف شده که نسبت به سال قبل ۲۲ درصد افزایش کشفیات را نشان می دهد.

سردار جاویدان همچنین از وقوع چهار هزار و ۹۱۰ مورد نزاع فردی و ۲۱۱ مورد نزاع دسته جمعی خبر داد و گفت: متاسفانه در این خصوص و به ترتیب ۱۷ و ۲۲ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته ایم.

کشف بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان

رئیس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کشف حدود یک تن و ۳۵۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال قبل که یک تن و ۲۸۷ کیلوگرم بوده است پنج درصد رشد نشان می دهد.

وی با بیان اینکه بیشترین مواد کشف شده مربوط به تریاک با حدود یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم بوده است، گفت: در این راستا ۱۳ باند توزیع مواد مخدر نیز منهدم شده است.

سردار جاویدان در پایان از دستگیری یک هزار و ۸۳۹ معتاد و قاچاقچی و ۵۴۸ خرده فروش طی سال جاری در استان خبر داد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.