stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 388602
  • 03 شهریور 1400 - 14:30
2
رئیس شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر:

بیمارستان اورژانسی خیرساز ساعی در خمینی‌شهر راه‌اندازی شد

بیمارستان اورژانسی خیرساز ساعی در خمینی‌شهر راه‌اندازی شد
اصفهان_ رئیس شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر از تشکیل پویش هر شهروند یک سفیر سلامت در این شهرستان خبر داد و گفت: اورژانس بیمارستان خیرساز ساعی برای درمان سرپایی شهروندان راه اندازی شد.
قلم | qalamna.ir :

آیت الله سید محمد موسوی، پیش از ظهر چهارشنبه پس از بازدید از بیمارستان منظریه قم به مناسبت روز پزشک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قداست شغل پزشکی به قدری است که گاهی نور خدا را در چهره پزشکان متعهد می‌توان یافت.

وی تصریح کرد: پزشکان نجات دهنده جان انسان‌های بیمار هستند و این فداکاری‌ها نمی‌تواند چیزی جز عشق و خدمت به مردم باشد.

کادر درمان پیشگام جبهه سلامتی

امام جمعه خمینی شهر با بیان این مطلب که برای رفع مشکلات درمانی شهرستان مراوداتی با معاون وزیر بهداشت و ریاست دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است، ابراز امیدواری کرد: امروز در جهاد مبارزه با ویروس منحوس کرونا کادر درمان پیشگام جبهه سلامتی هستند، چه اینکه پزشکان و پرستاران زیادی در این راه به شهادت رسیدند.

در ادامه فرماندار خمینی شهر از ۳۰۰ شهید حوزه سلامت یاد کرد و گفت: با توجه به تراکم‌جمعیت شهرستان خمینی شهر که در هر یک کیلومتر آن یک هزار و ۸۰۰ نفر زندگی می‌کنند، بیماری کرونا در حال پیشتازی است.

علیرضا بصیری ابراز کرد: در طول چند ماه اخیر کادر پزشکی آزمون سختی را پشت سرمی گذرانند و برای رفع خستگی کادر درمان همراهی مردم لازم است اما پزشکان و پرستاران نیز باید نکات لازم و ضروری در خصوص بیماری کرونا و اقدامات لازم جهت درمان و پیشگیری را برای مردم بازگو کنند.

تشکیل پویش هر شهروند یک سفیر سلامت

رئیس شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر نیز در ادامه از تشکیل پویش هر شهروند یک سفیر سلامت خبر داد و گفت: مردم باید با همکاری شبکه بهداشت در این پویش شرکت کرده و شهروندان را به رعایت موازین بهداشتی دعوت نمایند.

مجتبی گلزاری با بیان اینکه کادر درمان در طول شبانه روز در حال خدمت رسانی به بیماران هستند، افزود: مراجعان بیماری سرپایی در خمینی‌شهر روبه افزایش است و خیریه حضرت رسول (ص) و اورژانس بیمارستان خیرساز ساعی برای درمان سرپایی شهروندان راه اندازی شده و خدمات به صورت رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

در ادامه رئیس بیمارستان ۹ دی خمینی شهر اظهار کرد: از مجموع هفت هزار و پانصد بیمار شناسایی شده در شهرستان خمینی شهر، تاکنون، حدود ۷۵۰ نفر فوت کرده‌اند.

علی اکبر جنگجو از تلاش‌های پزشکان و متخصصان تشکر و قدردانی نمود و گفت: در بیمارستان نیروی پزشک یا بیهوشی ما در چند شیفت کار می‌کند و این در حالی است که خود کادر پزشکی دارای خانواده و فرزندانی کوچک هستند اما به خاطر مبارزه با این بیماری در صحنه جهاد ایستاده و برای سلامتی بیماران تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.