stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 1 June , 2024
  • کد خبر : 417684
  • 11 بهمن 1400 - 9:53
1
فرماندار:

۱۷۰ نفر در سرپل‌ذهاب قربانی ویروس کرونا شدند

۱۷۰ نفر در سرپل‌ذهاب قربانی ویروس کرونا شدند
کرمانشاه-قلمنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۱۷۰ نفر از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان از ابتدای شیوع تاکنون (سه سال گذشته) قربانی این ویروس منحوس شده و فوت کردند.
قلم | qalamna.ir :

نورالدین فرزادی پور افزود: در این مدت از مجموع ۹ هزار و ۳۹۹ نمونه گیری به عمل آمده از اقشار مختلف مردم، تست سه هزار و ۹۷۹ نفر مثبت بوده که از این تعداد، ا یک هزار و ۷۴۴ نفر بستری شده و ۲ هزار و ۲۳۵ بیمار نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد: هم اکنون وضعیت این شهرستان از نظر رنگ بندی کرونایی زرد است و خطر شیوع سویه اُمیکرون در کمین همه افراد به خصوص کسانی است که واکسن نزده و یا واکسن‌های خود را تکمیل نکرده‌اند لذا از همه مردم درخواست داریم در این خصوص اقدام کنند.

فرزادی پور ادامه داد: از آغاز اجرای واکسیناسیون برای افراد گروه های سِنی تاکنون از مجموع ۶۳ هزار نفر جمعیت هدف واجد شرایط دریافت واکسن کرونا، ۷۰ درصد واکسینه شده‌اند.

او یادآور شد: تاکنون برای ۶۸ هزار و ۲۶۶ نفر دُز اول معادل ۹۶.۶ درصد و در مرحله دوم ۵۹ هزار و ۱۲۵ نفر معادل معادل ۸۳ درصد و در مرحله سوم ۱۷ هزار و ۴۹۲ نفر معادل ۲۲۷.۸ دهم درصد واجدین شرایط واکسن کرونا تزریق شده است.

فرزادی پور از همه مردم خواست تا با توجه به خطر ویروس اُمیکرون از حضور در تجمع ها و دورهمی‌ها پرهیز کرده و دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه زدن ماسک و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.