stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 1 June , 2024
  • کد خبر : 417688
  • 11 بهمن 1400 - 9:58
2
معاون استاندار کرمانشاه:

۱۸ هزار واحد مسکونی دهه فجر در کرمانشاه کلنگ‌زنی می‌شود

۱۸ هزار واحد مسکونی دهه فجر در کرمانشاه کلنگ‌زنی می‌شود
کرمانشاه - قلمنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی ۱۸ هزار واحد مسکونی همزمان با دهه مبارک فجر در استان خبر داد و گفت: احداث این تعداد واحد مسکونی با چهار هزار میلیارد تومان گردش مالی نقش موثری در ایجاد تحول اقتصادی در استان خواهد داشت.
قلم | qalamna.ir :

«منوچهر فخری» افزود: در دهه فجر امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات احداث ۶ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان آغاز خواهد شد و سایر پروژه‌ها نیز همزمان شروع می شود.

وی با اشاره به نقش بازار مسکن به عنوان پیشران و محرک اقتصاد گفت: احداث ۱۸ هزار واحد مسکونی بی شک رونق بخش مسکن و اشتغالزایی موثر را نیز در پی دارد که برنامه های جامع و کامل این طرح‌ها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

او گفت: استان کرمانشاه در اجرای قانون جهش تولید و تأمین مسکن به عنوان یک نهضت ملی پیشگام است و برای تحقق برنامه های دولت از جمله ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و تحویل به افراد فاقد مسکن پیگیری و اهتمام ویژه ای خواهیم داشت.

ضرورت تبیین دستاوردها با رویکرد ایجاد نشاط و تقویت امید

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: بهره برداری از پروژه های تحول آفرین که با اتکا به توان داخلی، خودباوری و در شرایط سخت محقق شده است؛ سبب ایجاد و تقویت روحیه امید در بین مردم می شود.

فخری افزود: دستاوردهای ارزشمند نظام و دولت مردمی در استان کرمانشاه به ویژه پروژه های اثرگذار در حوزه اشتغالزایی برای مردم شریف تبیین و تشریح می شود.

او ادامه داد: بر اساس تأکید استاندار کرمانشاه کار و تلاش شبانه روزی به منظور افزایش اشتغالزایی و تکمیل طرح های مهم زیرساختی و زیربنایی استان در دستور کار قرار گرفته و در ایام الله دهه فجر نیز شاهد آغاز عملیات اجرایی و افتتاح پروژه های مهمی در سطح استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تأکید کرد: مسیر سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی باوجود شرایط تحریم های سخت و ظالمانه با اتکا به توان داخلی و بر اساس اصل ما می توانیم تداوم دارد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از پروژه های اثرگذار، زیربنایی، اقتصادی و عمرانی در سطح شهرستانها، شهرداری ها و دهیاری ها و با توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار در مسیر توسعه استان گام برخواهیم داشت.

فخری تاکید کرد به عنوان خدمتگزار مردم نقش و وظایفی برعهده داریم و برای عبور از مشکلات با جدیت، کوشش مستمر و تلاش شبانه روزی و مضاعف کار خواهیم کرد و در کنار و همراه مردم هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین از آمادگی مطلوب شهرداری ها و دهیاری ها برای مشارکت در جشن مردمی ۱۴۰۰ در فجر ۴۳ خبر داد و گفت: علاوه بر بهره برداری از طرح های مختلف که به شیرینی این جشن خواهد افزود؛ وظایف همه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها نیز برای تحقق اهداف پیش بینی شده در مسیر توسعه مشخص و تبیین شده و بی شک این هم افزایی موثر سبب پیشرفت استان خواهد شد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.