stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 428253
  • 23 اسفند 1400 - 9:56
1
فرماندار شاهین شهر:

بر اساس اعلام مسئولان نیروگاه قرار شد به مدت یک ماه مازوت مصرف شود

بر اساس اعلام مسئولان نیروگاه قرار شد به مدت یک ماه مازوت مصرف شود
اصفهان_ فرماندار شاهین شهر گفت: بر این اساس در نیروگاه شهید محمد منتظری نیز مصرف مازوت در دستور کار قرار گرفت و بر اساس اعلام مسئولان نیروگاه قرار شد به مدت یک ماه مازوت مصرف شود.
قلم | qalamna.ir :

سید محمد کاظمی طبا با اشاره به اینکه شرایط جوی در سال جاری و کاهش دما منجر به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی شد، اظهار داشت: از این رو به منظور تأمین گاز مورد نیاز در بخش خانگی در همه شهرها و روستاهای کشور دستور کاهش مصرف گاز در نیروگاه‌ها و تأمین سوخت مازوت برای این بخش توسط مراجع بالادستی فرا استانی صادر کرد.

وی افزود: بر این اساس در نیروگاه شهید محمد منتظری نیز مصرف مازوت در دستور کار قرار گرفت و بر اساس اعلام مسئولان نیروگاه قرار شد به مدت یک ماه مازوت مصرف شود.

فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه مصرف مازوت در نیروگاه شهید محمد منتظری از ۳۰ دی ماه آغاز و قرار بود تا ۳۰ بهمن ماه قطع شود و پس از آن به دلیل ادامه سرمای هوا به مدت ۳۰ روز دیگر تمدید شد، گفت: به دلیل عدم تأمین گاز مورد نیاز تنها کاهش مصرف مازوت در تاریخ معین شده اتفاق افتاد و از این رو از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در این شرایط همه مسئولان استان بویژه استاندار و نمایندگان شهرستان شاهین شهر و شهرستان اصفهان برای قطع مصرف مازوت و تأمین گاز در نیروگاه با توجه به وضعیت کیفی هوا پیگیری‌های لازم را انجام دادند و در نهایت امروز با حضور دادستان شهرستان شاهین شهر مصرف مازوت در نیروگاه شهید محمد منتظری قطع و مشعل‌های مازوت پلمپ و گاز مورد نیاز برای این صنعت تأمین شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.