stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 433042
  • 19 فروردین 1401 - 11:28
0
با شعار صلح و دوستی در اصفهان؛

رقابت نمایندگان ورزشکار ادیان الهی در روز جهانی تنیس روی میز

رقابت نمایندگان ورزشکار ادیان الهی در روز جهانی تنیس روی میز
اصفهان_ روز جهانی تنیس روی میز امسال با شعار صلح و دوستی و با رقابت نمایندگان ورزشکاران ادیان الهی در اصفهان برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

روز جهانی تنیس روی میز امسال با شعار صلح و دوستی و با رقابت نمایندگان ورزشکاران ادیان الهی در اصفهان برگزار می‌شود.

هر سال ۶ آوریل روز جهانی تنیس روی میز در سراسر جهان با هدف رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته و همگانی‌تر شدن آن برگزار می‌شود و شهر اصفهان به‌عنوان نماینده ایران سال‌ها در کنار سایر شهرهای کشورمان به‌عنوان مرکز اصلی برگزاری این رویداد  در ایران تلاش کرد با برگزاری آن در کنار آثار تاریخی نماد فرهنگ، تمدن و تاریخ را در کنار ورزش به جهانیان نشان دهد.

امسال نیز به گفته پیمان حسنی، دبیر فدراسیون تنیس روی میز، قرار است این مراسم شامگاه فردا(شنبه ۲۰ فروردین‌ماه) و کمی متفاوت‌تر از سال‌های قبل در خانه تنیس روی نیز اصفهان برگزار شود.

پیمان حسنی در گفت‌وگو با با اشاره به شعار امسال و تاکید فدراسیون جهانی بر صلح و دوستی گفت: ۶ آوریل روز جهانی تنیس روی میز هر ساله در جهان با انجام برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود و کشور ما هم از جمله کشورهایی بوده که تاکنون در اجرای برنامه‌های این روز موفق عمل کرده و بازتاب‌های بسیار خوبی در فدراسیون جهانی داشتیم. امسال نیز با توجه به شرایط کنونی جهان فدراسیون جهانی شعار «صلح و دوستی» عنوان کرد که با پیشنهاد کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی نیز قرار شد در کاری متفاوت با حضور و رقابت ورزشکاران ادیان الهی کلیمی، مسیحی و مسلمان این مراسم در اصفهان برگزار شود.

وی افزود: در کشورمان پیروان ادیان الهی سالهاست که در کنار یکدیگر زندگی کرده و در فراز و نشیب ها و حتی جنگ تا پای جان ایستادند، اصفهان از معدود شهرهای ایران است که ما تمام پیروان تمام ادیان را داریم که زندگی دوستانه ای در کنار هم دارند و بنابراین تصمیم گرفته شد تا با برگزاری این مسابقه علاوه بر نشان دادن صلح و دوستی بین ادیان ظرفیتهای موجود در آنها را هم به خانواده تنیس روی میز اصفهان، ایران و جهان اضافه کنیم که به طور قطع بازتاب جهانی زیادی را به دنبال خواهد داشت.

دبیر فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به برگزاری بسیار گسترده مراسم روز جهانی تنیس روی میز در سال‌های گذشته اضافه کرد: هر سال این مسابقات در پارک‌ها و فضای سبز و همچنین در کنار آثار تاریخی به ویژه اصفهان برگزار می‌شد که با استقبال بسیار زیادی روبرو بودیم و علاوه بر بازتاب بسیار خوبی که در فدراسیون جهانی داشت، کمک زیادی به رشد، توسعه و همگانی‌تر شدن این رشته کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه طی سال‌های اخیر با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود بخشی از مراسم به‌صورت مجازی برگزار شد، تمام تلاش ما بر این است که علاوه بر حفظ سلامت هموطنان، بتوانیم شرایط خوبی برای همه به منظور پرداختن به این رشته مفرح و جذاب ایجاد کنیم.

حسنی خاطرنشان کرد: البته ۲۶ مهرماه نیز روز ملی تنیس روی نیز در ایران است که در این روز نیز شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و بسیار خوبی در سراسر کشور هستیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.