stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۰ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 30 May , 2024
  • کد خبر : 113202
  • 04 اردیبهشت 1399 - 13:19
0
نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد:

برخی کمبودها در بازار سبب افزایش قیمت‌ها شده است

برخی کمبودها در بازار سبب افزایش قیمت‌ها شده است
نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد: برخی کمبودها در بازار سبب افزایش قیمت‌ها شده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی صبح پنج شنبه در دیدار با رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان اظهار کرد: در شرایط فعلی کشور باید بازار به گونه‌ای مدیریت شود که اقشار متوسط به پایین جامعه به سبب افزایش قیمت‌ها آسیب کمتری ببینند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات عزم راسخ و تلاش حداکثری می‌خواهد، گفت: البته همواره لطف خدا همراه مردم بوده اما نباید لحظه‌ای در خدمت رسانی به مردم کوتاهی شود.

امام جمعهشهر همدان با تاکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه آمریکای تروریست باید قدردان تلاش گران عرصه تولید بود، افزود: این عزیزان که علیرغم مشکلات چرخه تولید و اشتغال کشور را در حرکت نگه می‌دارند امروز جهادگران پرافتخار عرصه جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی کمبودها در بازار سبب افزایش قیمت‌ها شده است، گفت: به نظر می‌رسد در بخش ترویج وزارت جهاد کشاورزی با ورود به موقع و همراهی کشاورزان باید کشت محصولات را به سمت نیازهای ضروری کشور سوق دهد به طور مثال در بخش حبوبات با این مشکل روبرو هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه برخی محصولات کشاورزی هم مصرف آب زیادی دارد و هم نیاز اصلی کشور نیست، خاطرنشان کرد: هماهنگی بین بازار و کشاورزان می‌تواند به رفع کمبودها کمک کند.

وی با قدردانی از مجموعه صنعت معدن و تجارت استان همدان به سبب کمک و همراهی در بحث تأمین اقلام مورد نیاز رزمایش کمک مومنان، افزود: باید مراقبت شود تا فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد نشود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.