stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 136810
  • 27 خرداد 1399 - 10:33
3
طی پیام های جداگانه‌ای صورت گرفت:

مسؤلین استانی، شهادت اولین شهید سلامت استان کرمانشاه را تسلیت گفتند

مسؤلین استانی، شهادت اولین شهید سلامت استان کرمانشاه را تسلیت گفتند
جمعی از مسئولان با صدور پیام های جداگانه‌ای، شهادت دکتر مهرداد نوروزی، نخستین شهید خدمت جامعه پزشکی کرمانشاه در پاسداری از سلامت مردم را تسلیت گفتند.
قلم | qalamna.ir :

خبرگزاری قلم، جمعی از مسئولان با صدور پیام های جداگانه ای، شهادت دکتر مهرداد نوروزی، نخستین شهید خدمت جامعه پزشکی کرمانشاه در پاسداری از سلامت مردم را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی دکتر محمود رضا مرادی و رئیس سازمان نظام پزشکی کرمانشاه دکتر محمدباقر حیدری:

«انا لله و انا الیه راجعون»
خبر شهادت شهید دکتر مهرداد نوروزی که سالیان عمر پر برکت خود را با مهربانی و جدیت صرف مداوای بیماران می کردند، موجب تاثر جامعه پزشکی استان گردید.

همگان می دانند جامعه ایثارگر پزشکی و سایر کادر بهداشتی و‌ درمانی در جریان اپیدمی کرونا علی رغم خطرات زیاد و عواقب احتمالی ابتلا از جمله تهدید خانواده ها و عزیزان، با از خود گذشتگی، انسان دوستی و‌ وظیفه شناسی مثال زدنی به مبارزه با ویروس و پاسداری از سلامت مردم برخاستند و اکنون با تقدیم اولین شهید خدمت، وفاداری و خدمتگزاری بی منت خود را به مردم عزیز استان به اثبات رساندند.

اینجانبان با تسلیت شهادت این همکار گرامی به خانواده محترم شان، بازماندگان، همکاران و‌ دوستان به ویژه پزشکان محترم استان، برای آن سفر کرده آرامش ابدی و غفران و رحمت الهی خواستاریم.

پیام تسلیت استاندار کرمانشاه مهندس هوشنگ بازوند:

خبر شهادت پزشک فداکار و ایثارگر که با از خودگذشتگی، تعهد و اخلاص عمر با برکت خود را صرف خدمت به مردم و درمان بیماران نمود و در راه جهاد سلامت به درجه رفیع شهادت نائل گشت، موجب تأسف و تألم فراوان اینجانب شد.

در این روزهای سخت که جهادگران و‌ ایثارگران سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند و با فداکاری برای حفظ سلامت مردم از جان و زندگی خود می گذرند، به روح بلند همه شهدا به ویژه شهدای عزیزی که در راه رسیدگی به بیماران کروناویروس به شهادت رسیدند، درود می‌ فرستیم و به خانواده‌های همه درگذشتگان و شهدای خدمت تسلیت عرض می نمایم.

بر این اساس ضمن عرض تسلیت شهادت آن مجاهد صبور و فداکار به خانواده معزز و محترم ایشان، جامعه پزشکی و عموم مردم انقلابی، شهید پرور و مؤمن استان، از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن مرحوم رضوان، غفران، رحمت واسعه الهی، آمرزش و علو درجات و برای خانواده محترم، بستگان و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

پیام تسلیت آیت الله نریمانی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

“بسم الله الرحمان الرحیم”

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با قلبی مالامال از اندوه شهادت نخستین شهید خدمت در استان کرمانشاه، جناب آقای دکتر مهرداد نوروزی، که به حق از مصادیق آیه شریفه ”مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا” می باشند، که جان عزیزش را در راه امنیت سلامت جامعه بشری تقدیم حضرت رب العالمین نمودند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را خدمت خانواده محترم آن مرحوم و دیگر همکاران خدومش تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده طلب عفو و غفران الهی و برای دیگر همرزمان مجاهدش بقای سلامت خواستارم.

دادی به جان میهن من، خون تازه‌ای
سبز سپید پوشی و همرنگ پرچمی
از پا نمی‌نشینی و قد خَم نمی‌کنی
چون سرو، استواری و چون کوه، محکمی
ما خانه مانده‌ایم و تو شمشیر می‌زنی
یعنی شهید زنده خطّ مقدّمی، بعد از خدا، سلامت ایران به دست توست، آه ای دمی که همدم عیسی بن مریمی

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه:

“بسم رب الشهداء والصدیقین”

خبر شهادت نخستین شهید خدمت حوزه سلامت استان، همکار فرهیخته و متعهد، برادر بسیجی دکتر مهرداد نوروزی از فعالان بسیج جامعه پزشکی و پیشگامان فعالیت‌های جهادی و به علت بیماری کووید-۱۹ موجب تأسف و تأثر فراوان جامعه پزشکی استان خصوصا بسیجیان هم رزم ایشان گردید.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد فی سبیل الله به خانواده معزز ایشان و جامعه پزشکی استان، علی الخصوص خانواده بزرگ بسیج جامعه پزشکی، علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای روح آن شهید عزیز و صبر و شکیبایی برای خانواده داغدار ایشان مسألت دارم.

پیام تسلیت دکتر فرزین معتمدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

دریافت خبر شهادت آقای دکتر مهرداد نوروزی پزشک حاذق کرمانشاهی و اولین شهید خدمت در راه سلامت مردم استان باعث تألم خاطر شد.

ایشان سال‌های پرثمر عمر خود را در راه خدمت به مردم شریف استان گذراند، خدمات مفید ایشان در مبارزه با ویروس کرونا بسیار ارزشمند بود و تردید ندارم که چهره ماندگار و زندگی افتخار آفرین ایشان در تاریخ این دیار فراموش نشدنی خواهد ماند.

اینجانب شهادت این انسان نیکوکار و مایه مباهات نظام پزشکی کشور و استان را به خانواده معزز ایشان و جامعه پزشکان عزیز کشورمان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان آرامش و مغفرت برای ایشان و صبر و شکیبایی را برای بازماندگانشان خواهانم.

پیام تسلیت مهندس صفری نماینده سابق کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر شهادت اولین شهید مدافع سلامت در استان کرمانشاه، جناب آقای دکتر مهرداد نوروزی که مجاهدت های ایشان بحق از مصادیق ایثار و از جان گذشتگی بوده و جان عزیزش را در راه حفظ سلامت هم استانی هایش تقدیم نموده، موجب تالم خاطر بسیار گردید.

اینجانب بعنوان خادم مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تسلیت این مصیبت جانکاه به خانواده گرانقدر و عزادار آن تازه گذشته و همکاران تلاشگر ایشان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا، از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگان معزا و همرزمان ایثارگرش در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی، شکیبایی و سلامتی را مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت دکتر محمد رشیدی نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

« بسم الله الرحمن الرحیم »

لا یَسْتَوِی الْقاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُولِی الضَّرَرِ وَ الْمُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّـهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ اللَّـهُ الْمُجاهِدِینَ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَى الْقاعِدِینَ دَرَجَهً وَ کُلاًّ وَعَدَ اللَّـهُ الْحُسْنى‏ وَ فَضَّلَ اللَّـهُ الْمُجاهِدِینَ عَلَى الْقاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً

خبر شهادت دانشمند مجاهد و انقلابی شهید بزرگوار دکتر مهرداد نوروزى موجب تاثر وتالم فراوان گردید، این جوان مومن که همچون سایر پزشکان و پرسنل عزیز و زحمتکش بهداشت و درمان با تمام توان و جان برکف جهاد مخلصانه را سیره خود قرارداده و براى نجات ملت بزرگ ایران، جانفشانی کرد، برگ عزت و افتخارى دیگر از رشادتهاى جوانان این مرز و بوم را با بذل جان خود امضاء نمود وسربلندى ایران عزیز را به تصویر کشید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردى با خانواده داغدار و مصیبت دیده، ازخداوند متعال براى آن روح بلند طلب مغفرت و رحمت و براى بازماندگان صبر واجر مسئلت می نمایم.

پیام تسلیت حاج حسن سلیمانی نماینده سابق شهرستان های شرق استان کرمانشاه:

ضایعه دردناک درگذشت آقای دکتر مهرداد نوروزی از پزشکان زحمتکش و دلسوز استان کرمانشاه به عنوان اولین شهید خدمت و سلامت این استان موجب تاثر و تالم شدید گردید.

درگذشت این عزیز بزرگوار که عمری به خدمت خلق مشغول بود را به خانواده محترم ایشان، جامعه محترم پزشکی استان و کشور؛ هیات امنای محترم و همچنین رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مردم شریف استان بالاخص خانواده معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان علو درجات و برای خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت دارم.

پیام تسلیت رضایی نماینده مردم شریف شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا للهِ وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

شهادت مدافعان سلامت، فرزندان برومند ملت، در این روز‌ها که جامعه نیازمند خدمات دلسوزانه آنان هستند بسیار سخت و جانسوز است، امّا در عین حال آسمانی شدن کسانی که دل در گرو خدمت به مردم را دارند، شکوه و عظمت ویژه دارد.

اینجانب درگذشت آقای مهرداد نوروزی از پرسنل پزشکی زحمتکش و خدوم بیمارستان فارابی کرمانشاه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا را به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، پرستاری و مردم شریف کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از خدوند منّان برای آن شهید والامقام علوّ درجات را خواستاریم.

اگرچه شهادت آن بزرگمرد جبران ناپذیر است لیکن خاطره خدمات ارزشمند او برای همیشه در یاد و خاطر مردم ماندگار و نزد پروردگار عز و جل محفوظ خواهد بود.

در پایان برای بازماندگان آن مرحوم نیز از خداوند متعال صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمائیم و امیدوارم که هرچه سریعتر این ویروس مهلک ریشه کن شده تا بیش از این شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

پیام تسلیت دبیر تشکل فعالان سیاسی جامعه پزشکی:

« بسم رب الشهدا و الصدیقین »

در ایام پرخطر همه گیری بیماری کرونا، جامعه پزشکی کشور با شجاعت و شهامت در جهت درمان و کمک به بیماران مبتلا به این بیماری مهلک به پا خواستند. که تعداد زیادی از این عزیزان با ابتلا به این بیماری به مقام والای شهادت نائل آمدند و ملت شریف ایران اسلامی قدردانح زحمات همکاران عزیزمان هستند و این ایثار ما را یاد جبهه های حق علیه باطل انداخت.

خبر شهادت شهید والامقام دکتر مهرداد نوروزی به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان کرمانشاه که عمر با برکت خود را صرف معالجه و درمان بیماران فراوانی کرده بود مردم غیور استان خصوصا جامعه پزشکی را اصفناک و داغدار کرد.

شهادت این شهید عالیقدر را حضور هم استانی های عزیز، جامعه پزشکی و بازماندگان داغدیده تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم سعید علو درجات و برای بازماندگان داغ دیده صبر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

پیام تسلیت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه:

انا لله و انا الیه راجعون

عروج پزشک گرانقدر شهید مهرداد نوروزی که در جبهه نبرد با کروناویروس تا آخرین نفس مبارزه نمود را به خانواده داغدار ایشان، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمائیم.

پیام تسلیت سعید متینی راد دبیر حزب مستقل و اعتدال ایران در استان کرمانشاه:

انالله و اناالیه راجعون

جامعه پزشکی کرمانشاه اولین شهید خدمت خود را تقدیم پاسداری از سلامت مردم نمود.

خبر درگذشت برادر دلسوز و جان بر کف مدافع سلامت شهید دکتر مهرداد نوروزی که صادقانه در خدمت رسانی به مردم استان کرمانشاه بودند موجبات ناراحتی مردم غیوراین استان، الخصوص جامعه پزشکی گردید که در این لحظات حساس به دور از خانواده برای حفظ سلامت مردم دیار مان، جان فشانی و تلاش شبانه روزی داشتند، شوک بزرگی به جامعه پزشکی و مدافعان سلامت استان کرمانشاه وارد نمود که از خدواند متعال طلب مغفرت برای این عزیز و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی را آرزومندیم.

امید است مردم عزیز استانمان با رعایت اصول بهداشتی برای سلامت مردم و جلوگیری از دست دادن این عزیزان سعی وافی داشته باشند وبا حضور درمنازل خود برای شکست ویروس کرنا همت بگمارند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.