stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۳ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 13 July , 2024
  • کد خبر : 159152
  • 30 مرداد 1399 - 22:46
3
حاجی دلیگانی از معاون درمان وزارت بهداشت درخواست کرد؛

تامین بودجه برای تکمیل بیمارستان برخوار

تامین بودجه برای تکمیل بیمارستان برخوار
قلم/اصفهان_نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از معاون درمان وزارت بهداشت و درمان خواست بودجه مورد نیاز برای تکمیل پروژه بیمارستان برخوار که درصد پیشرفت قابل ملاحظه ای دارد را تامین کنند.
قلم | qalamna.ir :

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی، در جلسه بازدید مسئولین استانی و کشوری امروز ۵شنبه ۳۰ مردادماه، از بیمارستان گلدیس شاهین شهر، که با دعوت وی از دکتر قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت درمان، دکتر طاهره چنگیز، مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان، برگزار شد، ضمن تشکر از همه مسئولین بخاطر حضور در این جلسه، اظهارکرد: در همه جا مشکلات هست ولی موضوع مهم در این مواقع، پیگیری و رفع نیازها به محض ارجاع به مسئولین است.

وی در ادامه به دو نکته اشاره و خطاب به معاون درمان وزارت بهداشت و درمان تصریح کرد: در شهرستان برخوار یک بیمارستان در حال ساخت وجود دارد که پیوست بودجه آن انجام شده است؛ لذا از شما درخواست می کنیم که رقم بودجه مورد نیاز برای تکمیل آن پروژه که درصد پیشرفت قابل ملاحظه ای دارد را تامین کنید.

به گفته عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تکمیل این پروژه باعث کاهش حجم مراجعات بیماران از شهرهای اطراف به شاهین شهر و بیمارستان گلدیس می‌شود.

نرخ رشد جمعیت شاهین شهر را ۵.۶ درصد

حاجی دلیگانی نرخ رشد جمعیت شاهین شهر را ۵.۶ درصد عنوان و اذعان‌‌کرد: شهر گرگاب ۸ درصد بالاتر از نرخ رشد جمعیتی را تجربه می کند.

وی با اشاره به اینکه گرگاب طی چند سال گذشته ۶ هزار نفر جمعیت داشت، گفت: جمعیت این شهر در حال حاضر به ۱۴ هزار نفر رسیده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی موضوع دوم را مربوط به وضعیت میمه دانست و افزود: با توجه به اینکه تمرکز امسال را بر روی تجهیز و رفع مشکلات بیمارستان گلدیس گذاشتیم، امیدواریم با اتمام این مشکلات به بررسی نیازهای شهر میمه در سال آینده بپردازیم.

نگران تجهیز امکانات مورد نیاز بیمارستان گلدیس نباشید

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه با ابراز تاسف از کمبودها و عقب ماندگی های موجود در این شهرستان، قول پرداخت منابع مالی برای جبران کمبودهای مذکور به صورت مرحله به مرحله را داد.

جان بابایی با اشاره به عدم نگرانی در تجهیز امکانات مورد نیاز بیمارستان گلدیس، ابراز امیدواری‌کرد: تا پایان سال سه پروژه مرکز آی.سی.یو، سی.تی.اسکن و تصویر برداری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ناهید حاجی رضازاده

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.