stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 215818
  • 11 دی 1399 - 12:24
3

پرداخت۴۷۲ میلیارد تومان وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا در فارس

پرداخت۴۷۲ میلیارد تومان وام به مشاغل آسیب دیده از کرونا در فارس
فارس/قلم- تاکنون ۴۷۲ میلیارد تومان تسهیلات کسب و کار‌ها ی آسیب دیده از کرونا در فارس پرداخت شده که در این خصوص فارس، در رتبه چهارم کشور قرار دارد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: متولیان کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا در سراسر این استان در مجموع با ۷۱۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این میزان تاکنون ۴۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به آنان پرداخت شده است.
سهراب مختاری، افزود: این استان در حال حاضر در حوزه ثبت نام متقاضیان تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا رتبه سوم کشور را در اختیار دارد.
وی، با بیان اینکه ۴۲ هزار و ۳۷۸ کارگاه استان فارس برای دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا ثبت نام کرده‌اند، گفت: تاکنون ۴۷۲ میلیارد تومان تسهیلات به اینگونه کسب و کار‌ها در این استان پرداخت شده که در این خصوص فارس، در رتبه چهارم کشور قرار دارد.
مختاری ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۴۵۴ پرونده با تقاضای ۲۱۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی در اختیار شعب بانک‌های عامل استان فارس قرار گرفته است که باید زمینه پرداخت این وام‌ها تسهیل شود تا کسب و کار‌های متضرر از شیوع ویروس کرونا در این استان از این ظرفیت بهره‌مند شوند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار داشت: شهرستان‌های گراش، لارستان، مُهر و خرم‌بید عملکرد ممتازی در پرداخت تسهیلات کرونایی داشته‌اند، همچنین عملکرد شهرستان‌های فیروزآباد، مرودشت، استهبان، رستم، خنج و فسا در این زمینه نسبتا خوب بوده لیکن شهرستان‌های ممسنی، اقلید، کوار، بوانات و سپیدان عملکرد خوبی نداشته‌اند که باید در این مناطق تلاش آن‌ها برای پرداخت این تسهیلات دوچندان شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس اظهار داشت: به واحد‌های اقامتی این استان که از شیوع کرونا آسیب جدی دیده‌اند بین ۵۰۰ تا ۹ هزار میلیون ریال تسهیلات کم بهره پرداخت خواهد شد.
مختاری افزود: ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ورزش و جوانان استان فارس باید فعالان بخش‌های مرتبط را شناسایی و با استفاده از روش‌های مختلف از جمله ارسال پیامک به آن‌ها در مورد پرداخت این تسهیلات اطلاع رسانی کنند.
وی ادامه داد: به باشگاه‌های ورزشی نیز تا سقف ۹۶۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره پرداخت خواهد شد که در این شرایط کرونایی می‌تواند به پایداری مشاغل و تدوام سرمایه‌گذاری‌ها کمک کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.