stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 244135
  • 02 اسفند 1399 - 12:00
2
با حضور معاون وزیر نیرو انجام شد؛

کلنگ نیروگاه خورشیدی شهید سلیمانی در برزک بر زمین زده شد

کلنگ نیروگاه خورشیدی شهید سلیمانی در برزک بر زمین زده شد
اصفهان_ با حضور معاون وزیر نیرو و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، کلنگ نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی شهید قاسم سلیمانی در منطقه برزک کاشان به زمین زده شد.
قلم | qalamna.ir :

همایون هائری صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی شهید قاسم سلیمانی در برزک کاشان اظهار کرد: با صحبتی که با سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام شده، در مراحل بعدی ساخت داخل پنل‌های خورشیدی با کلیه جزئیاتش داخل کشور انجام ‌می‌شود.

معاون وزیر نیرو گفت: با توجه به اینکه منطقه برزک شرایط آب و هوایی خوبی دارد فرصت خوبی است تا با این نیروگاه ۱۰ مگاواتی شروع و در آینده ۱۰۰ مگاواتی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه، از امروز که استارت این نیروگاه زده شد ظرف ۶ ماه ۱۰ مگاوات داخل مدار بیاورند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های این منطقه آماده است امیدواریم به‌ زودی از برق این نیروگاه خورشیدی و در تابستان پیش رو استفاده کنیم.

سید جواد ساداتی‌نژاد نیز در این مراسم اظهار کرد: پیگیری‌ها برای احداث یک نیروگاه خورشیدی از دو سال قبل شروع و اولین نیروگاه ۱۰ مگاواتی در جاده برزک ساخته خواهد شد و به‌ زودی شاهد اتصال آن به شبکه ظرف چند ماه خواهیم بود.

وی بابیان اینکه، ۵ ماه طول می‌کشد تا این پروژه به بهره‌برداری برسد، افزود: روند نیروگاه‌های خورشیدی در کاشان روند کندی دارد و در جاده برزک تا ۱۵۰ مگاوات به شهرک انرژی خورشیدی تبدیل خواهیم کرد.

صد در صد سرمایه از بخش خصوص است و ۶ میلیون یورو سرمایه‌گذاری برای این پروژه انجام شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.