stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 272321
  • 25 اسفند 1399 - 23:59
3

آیت‌الله سعیدی: شهدا با درس مبارزه توطئه دشمنان را خنثی کردند

آیت‌الله سعیدی: شهدا با درس مبارزه توطئه دشمنان را خنثی کردند
قم -امام‌جمعه قم گفت: شهدا به مردم درس مبارزه با دشمنان دادند و دشمن توقع نداشت که ما ۴۰ سالگی انقلاب را ببینیم، اما شهدا نابودی دشمن را در این عرصه رقم زدند.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در مراسم رونمایی از تندیس‌های شهدای جبهه مقاومت اسلامی که در سالن همایش‌های مجموعه فرهنگی و باغ‌موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: شعار حب الحسین(ع) یجمعنا حقیقتی است که خداوند در دل محبان اهل‌بیت (ع) قرار داده و حب اهل‌بیت(ع) عقل، عاطفه و احساس ما را جهت می‌دهد.

وی محبت اهل‌بیت(ع) را راهگشا دانست و افزود: شهدا بر اساس محبت به خداوند و اهل‌بیت(ع) قدم برداشته و کشور را ساماندهی کردند و باید بدانیم انقلاب اسلامی و نهضت کشور ما در عراق، سوریه و یمن دارویی برای بسیاری از دردهای دنیا و آخرت ما است.

امام‌جمعه قم محبت به امام حسین(ع) را عامل پیروزی در جبهه‌های جنگ خواند و تصریح کرد: بر اساس محبت به امام حسین(ع) در جبهه‌ها مردم آنچه را که رضای خدا بود تحقق بخشیدند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس مردم با توسل به اهل‌بیت(ع) رزمندگان را هدایت و تشویق کرده و امروز این فرهنگ در تمام عرصه‌ها با اجتماع حسینیان و علویان در جنگ‌ها و مراسم شادی معنا پیدا می‌کند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به اهمیت ولایتمداری در دوران غیبت اشاره کرد و گفت: زمانی که انسان در عصر غیبت گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه باشد قلب دیگر مرزی نمی‌شناسد.

وی عامل حضور رزمندگان و فداییان راه حق در جبهه‌های جنگ را ولایت مداری دانست و خاطرنشان کرد: ولایت مداری رزمندگان و فداییان راه حق عامل تشکیل این نهضت عظیم در منطقه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم حضور رزمندگان در جبهه‌های جنگ را رزمایش منطقه‌ای آمادگی ظهور معرفی و ابراز کرد: همه افراد در توان خود باید در این رزمایش حضورداشته و باید بدانیم افراد برای خدمت به اهل‌بیت(ع) و مردم انتخاب و گزینش می‌شوند.

وی مقاومت مردم را در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان در ۴۰ سال انقلاب یادآور شد و مطرح کرد: شهدا به مردم درس مبارزه با دشمنان دادند و دشمن توقع نداشت که ما ۴۰ سالگی انقلاب را ببینیم، اما شهدا نابودی دشمن را در این عرصه رقم زدند.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.