stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 3 June , 2024
  • کد خبر : 288195
  • 30 اسفند 1399 - 11:33
0

شیشه فروش: ۴۵۰۰ نیروی امدادی در ایام نوروز در حالت آماده باش است

اصفهان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۴۵۰۰ نیروی امدادی در ایام نوروز در حالت آماده باش است.
قلم | qalamna.ir :

منصور شیشه فروش با اشاره به طرح نوروزی پیشگیری و کنترل حوادث در استان اصفهان اظهار داشت: پیش بینی مخاطرات جوی از جمله بارش باران وبرف، وزش باد و گرد و خاک را داریم و نیروهای امدادی برای این امر در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۱۷۷ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس، ۴۶ پایگاه هلال احمر و ۴۲ پایگاه راهداری در ایام نوروز فعال است، ابراز داشت: نیروهای پلیس راه و راهور نیز در این ایام در حالت آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اینکه ۲۵ اکیپ برق و اکیپ‌های گازرسانی و آب و فاضلاب نیز در حالت آماده باش هستند، اضافه کرد: در مجموع ۶۲۰ تیم با چهار هزار و ۵۰۰ نیروی امدادی و انتظامی در استان اصفهان در ایام نوروز در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه ۳۵۵ جایگاه سوخت برای تأمین سوخت مورد نیاز در استان اصفهان فعال است، افزود: همچنین برای تأمین آب، برق وگاز مورد نیاز نیز اقدامات مورد نیاز انجام شده است.

شیشه فروش تصریح کرد: علاوه بر پایگاه‌های اورژانس شهری وجاده‌ای دو فروند اورژانس هوایی و هلال احمر نیز در استان فعال است.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز ۵۵۰ دستگاه راهداری با ۷۵۰ نیرو در سطح استان فعالیت دارند، ابراز داشت: فعالیت همه نیروها تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

بارش ۱۱۴ میلیمتر باران در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱۴ میلیمتر بارش در استان اصفهان اتفاق افتاده است، افزود: این بارش‌ها نسبت به میانگین بلند مدت ۱۴ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون در اصفهان چهار روز هوای پاک بوده است، ابراز داشت: ۲۳۴ روز هوای سالم، ۹۴ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۳۳ روز نیز ناسالم برای عموم بوده است.

۱۰۰۰ کیلومتر مرمت شانه‌های جاده‌ای در اصفهان

شیشه فروش با بیان اینکه درحال حاضر ۱۶ پایگاه سنجش آلودگی هوا و یک ایستگاه سنجش گرد و خاک در استان اصفهان فعال است، ادامه داد: بر اساس داده‌های این ایستگاه‌ها برنامه‌ریزی در خصوص آلاینده‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه یک‌هزار کیلومتر مرمت شانه‌ها را در محورهای استان اصفهان داریم، گفت: این امر برای کاهش تصادفات انجام شده است.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.