stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 367504
  • 03 خرداد 1400 - 11:52
0

بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت سوم خرداد

بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت سوم خرداد
فارس- سپاه فجر فارس به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.
قلم | qalamna.ir :

در بیانیه سپاه فجر استان فارس آمده است: سوم‌خرداد سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت یادآور نقطه عطف سال‌های روشن دفاع مقدس و روز‌های غریب اتکای مظلومانه آسمانی‌ترین انسان‌هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش‌های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار پیوند خورده اند.

بی تردید سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران آنهم ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فراروی بشریت گشود.

روز آزادی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس نمادی غرور انگیز و به یاد ماندنی از استقامت و پیروزی ملت در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

این روز نماد وحدت همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم و نیرو‌های مسلح در عرصه دفاع از تمامیت ارضی کشور بود و این رخداد بزرگ، فراتر از یک حادثه تاریخی، منشاء تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد، آنچنان که تداوم این میراث درخشان در پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با اسرائیل غاصب متجلی گشته و موازنه وحشت را بر آن رژیم کودک کش تحمیل نموده است.

امروز اگر چه ابزار‌های دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته، اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت وتوسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود هر لحظه آماده از خودگذشتگی و خلق حماسه‌ای دیگر با رنگ و بوی سوم خرداد است.
سپاه فجر استان فارس این روز بزرگ را به همه خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان وآحادامت انقلابی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال میخواهیم بیش از پیش به سربازان این نظام و انقلاب اسلامی قدرت و توان عنایت فرماید تا بتوانند به بهترین نحو در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام بردارند و پرچم این نظام مقدس را تحت زعامت، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به دستان مبارک حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برسانند.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.