stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 157447
  • 26 مرداد 1399 - 10:36
1

عقد ۲۱۶ قرارداد واگذاری زمین در سال‌جاری

عقد ۲۱۶ قرارداد واگذاری زمین در سال‌جاری

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: امسال ۲۱۶ قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان منعقد شده است.

قلم | qalamna.ir :

ایرج احمدی صبح امروز (۲۶ مردادماه) با حضور در خبرگزاری با تاکید بر ایجاد توازن صنعتی در استان زنجان، اظهار کرد: خوشبختانه زنجان طی سال‌های اخیر جزو استان‌های برتر در شاخص فضای کسب و کار و ایجاد فضای امن سرمایه‌گذاری بوده که عقد ۲۱۶ قرارداد فقط در سال‌جاری گواه این امر است.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت شرکت شهرک‌های صنعتی در استان تا سال ۹۷، حدود ۱۰۰۰ قرارداد صنعتی توسط این شرکت منعقد شده است، افزود: از سال ۹۷ هم ۶۵۰ قرارداد بسته شده و بیشتر این قراردادها مربوط به بخش صنایع کوچک است.

این مسئول ادامه داد: توسعه استقرار صنایع کوچک در زنجان از رویکردهای مهم در استان است و با توجه به اینکه نیاز به زمین زیادی برای استقرار ندارد، لذا توجه جدی به این حوزه شده است.

احمدی تصریح کرد: بر اساس جواز تاسیس صادر شده برای واحدهای صنعتی مستقر در شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در حال حاضر ۴۰ هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند و این در حالی است که بین ۱۵ تا ۱۷ هزار نفر اشتغال ثابت در این واحدها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، صنایع کوچک را پیشران و موتور تولید اقتصاد هر کشوری اعلام کرد و یادآور شد: عمده اشتغال در هر کشوری در حوزه صنایع کوچک محقق می‌شود.

وی یادآور شد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان، متولی صنایع کوچک بوده و در این میان حمایت لازم از واحدهای مستقر در واحدهای تولیدی و صنعتی را بر عهده دارد، به طوری که علاوه بر خدمات ارائه شده توسط کلینک‌های صنعتی، خدماتی و آموزشی، ایجاد زمینه ورود به بورس و فرابورس و … را ایجاد می‌کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.