stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 172408
  • 11 مهر 1399 - 10:00
2
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خبرداد؛

برگزاری غیرحضوری مدارس به جز دهاقان و خور از روز شنبه ۱۲مهرماه

برگزاری غیرحضوری مدارس به جز دهاقان و خور از روز شنبه ۱۲مهرماه
قلم/اصفهان_ معاون عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به برخی از تفویض اختیارات از ستاد ملی مبارزه با کرونا به استان‌ها قرار شد مدارس استان اصفهان به جز دهاقان و خور از روز شنبه ۱۲مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت الله غلامی اظهار داشت: در جلسه کمیسیون ماده پنج استان اصفهان که در کاشان برگزار شد اقدامات لازم برای احداث ۵۰۰ واحد ملی مسکن مصوب و قرار شد مقدمات لازم برای افزایش این واحدها تا سه هزار واحد انجام شود.

وی با اشاره به شیوع روز افزون کرونا در استان اصفهان ابرازداشت: با توجه به برخی از تفویض اختیارات از ستاد ملی مبارزه با کرونا به استان‌ها قرار شد مدارس استان اصفهان به جز دهاقان و خور از روز شنبه ۱۲مهرماه به صورت غیرحضوری برگزار شود.

معاون عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه مصوب شد پنج هکتار زمین برای تأسیس باغ موزه دفاع مقدس کاشان اختصاص داده شود، تصریح کرد: در موضوع کرونا و با توجه به شرایط بحرانی و هشداردهنده در سطح استان اصفهان مقرر شد مراکز پرخطر در برخی از صنوف همانند استخرها، تالارها، بازارچه‌های محلی، کافی شاپ ها و مراکز مشابه از امروز پنجشنبه دهم مهرماه تا یک هفته تعطیل شود.

وی با اشاره به اینکه با صنوف متخلف به شدت برخورد می‌شود، افزود: متأسفانه سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مردم در استان اصفهان به حدود ۶۲ درصد تنزل پیدا کرده است که این موضوع باعث شده است شاهد شیوع مجدد این بیماری باشیم.

غلامی با بیان اینکه در بحث دورکاری کارمندان اولویت با افراد دارای بیماری زمینه‌ای و زنان باردار است، بیان داشت: البته دورکاری باید به گونه‌ای باشد که باعث اختلال در روند کاری اربابان رجوع نشود.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه نیز در تمامی استان اصفهان به غیر از دو شهر دهاقان و خور برگزار نمی‌شود، یادآور شد: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا امسال هیچ مراسمی باعنوان قالیشویان در مشهد اردهال کاشان برگزار نمی‌شود.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا تاکید کرد: ورود همشهریان و هم استانی‌های عزیز به تاکسی و اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه با ماسک الزامی است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.