stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۲ خرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 1 June , 2024
  • کد خبر : 421134
  • 22 بهمن 1400 - 13:35
0

حضور ۲ اثر از اصفهان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان

حضور ۲ اثر از اصفهان در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان
اصفهان_ بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در اسفند، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، در اسفند، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

محمد ترابی- رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار آثار اصفهانی راه یافته به این جشنواره را معرفی کرد.  

به گفته رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان اصفهان، نمایش‌های «آورده‌اند که…» به نویسندگی مشترک محسن عمادی و هادی کیانی و کارگردانی هادی کیانی و نمایش «در سوگ شب هزار و یکم شهرزاد قصه‌ساز» به نویسندگی شهرام احمدزاده و کارگردانی پویا عطایی، دو اثر راه یافته به بخش نمایش نوجوان این جشنواه بین‌المللی هستند.

وی با ابراز امیدواری برای بهبود شرایط کرونایی در کشور خاطرنشان کرد: این جشنواره اسفندماه امسال در همدان برگزار خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، همه ساله با هدف «تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به‌نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش» برگزار می‌شود. بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، امسال با دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران، در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.