stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 445979
  • 06 شهریور 1401 - 9:40
1

آغاز اجرای طرح ترافیک اربعین در محورهای خوزستان

آغاز اجرای طرح ترافیک اربعین در محورهای خوزستان
رئیس پلیس راه خوزستان از آغاز اجرای طرح ترافیک اربعین در محورهای خوزستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به آغاز اجرای طرح اربعین پلیس راه کشور از ۱۱ شهریورماه، اظهار کرد: با توجه به تردد زائران اربعین در سطح استان خوزستان، اجرای این طرح از روز یکشنبه (۶ شهریورماه) آغاز شده و تا پایان موج بازگشت زائران اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فعلا تردد زائران اربعین حسینی عادی و روان است، افزود: در قالب این طرح، حدود ۹۰ گشت در محورهای خوزستان مستقر می‌شوند و به تناسب شرایط و تردد زائران، تعداد نیروهای پلیس راه در محورها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به استقرار تیم‌های ثابت در پایانه‌های مرزی، گفت: تفاوت طرح اربعین پلیس راه خوزستان با استان‌های دیگر این است که کل محورهای استان درگیر روند پیاده‌روی اربعین هستند و تقریبا همه پاسگاه‌های پلیس راه خوزستان درگیرند.

دولتشاهی افزود: با توجه به زیرساخت‌هایی که در این چند سال در مرزها ایجاد شده است و تمهیدات اندیشیده شده، پیش‌بینی می‌شود در بحث تسهیل ترافیک در مرزها مشکل زیادی نداشته باشیم اما با توجه به خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان، سرعت‌های غیر مجاز و موارد دیگر، امسال بیشتر تمرکز بر محورهای پرحادثه مانند جاده خرمشهر، مسیر آبادان – سربندر و اهواز و اندیمشک است تا میزان تصادفات کنترل شود.

وی عنوان کرد: با توجه به گرمای هوا، امسال بیشتر زائران از غروب آفتاب به بعد و در ساعات تاریکی تردد می‌کنند بنابراین حضور نیروهای پلیس در شب‌ها در محورها بیشتر خواهد بود تا تصادفات کنترل شود.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.