stat counter
تاریخ : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 29 June , 2024
  • کد خبر : 163418
  • 13 شهریور 1399 - 12:16
5
در گفت و گو با قلم مطرح شد:

ورزش نقش مهمی در ماموریت های ناجا دارد

ورزش نقش مهمی در ماموریت های ناجا دارد
کرمانشاه/قلم: سرهنگ یزدان سهرابی رئیس دایره تربیت بدنی و آمادگی جسمانی فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه از ورزشکاران موفق در عرصه های ورزشی نیروی انتظامی استان کرمانشاه می باشد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از کرمانشاه، سرهنگ یزدان سهرابی رئیس دایره تربیت بدنی و آمادگی جسمانی فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه از ورزشکاران موفق در عرصه های ورزشی می باشد که در ادامه مصاحبه خبرنگار قلم با این ورزشکار و قهرمان را می‌خوانیم.

خودتان را برای خوانندگان بطور کامل معرفی کنید؟

با عرض سلام و خسته نباشید، یزدان سهرابی هستم متولد ۱۳۵۴ از ورزشکاران رشته جودو.

از چند سالگی به ورزش روی آوردید؟

از سال ۱۳۶۵ ورزش جودو را زیر نظر یکی از اساتید استان کرمانشاه در سالن جودو شهید مجید نوری و مجموعه ورزشی تختی شروع کردم، در سال ۱۳۶۷ در مسابقات چند جانبه در سطح نوجوانان حائز رتبه اول شدم و کماکان در این رشته فعالیت دارم و عضو کوچکی از خانواده بزرگ جودو هستم.

افراد تاثیرگذار در پیشرفت شما چه کسانی بوده اند؟

از آنجا که در خانواده ای ورزشی به دنیا آمدم و برادرانم هر یک در رشته های کونگ فو، کشتی و جودو فعالیت داشتند من هم به ورزش جودو علاقه مند شدم البته چونکه تعدادی از بچه های محل زندگی ما قهرمان استان، کشور و عضو تیم ملی بودند نوعی رقابت میان هم محلی ها ایجاد شده بود اما در این راه برادرانم مشوقم بودند.

تاکنون چه مقام و عنوان هایی کسب نموده اید؟

کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی استان کرمانشاه، کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی منطقه ای، کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی ناجا، کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح، کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی دانشجویان، کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کشوری و کسب مدال طلا در مسابقات پلیس های جهان در کشور استرالیا.

سابقه حضور شما در تیم ها و لیگ های برتر ایران؟

حضور در لیگ برتر جودو و عضو تیم های ذوب آهن اصفهان، مقاومت بسیج سپاه، فتح سپاه، نیروی زمینی ارتش و پاس قوامین ناجا.

نقش ناجا در پیشرفت رشته ورزشی شما چه بود؟

رشته ورزشی جودو بدلیل دارا بودن تکنیک‌های دفاع شخصی و لزوم یادگیری کارکنان و استفاده در مأموریتها بسیار مورد توجه ناجا قرار دارد و این امر باعث شده که همیشه تمرینات خود را با جدیّت بیشتری انجام دهم و سعی کنم رو به پیشرفت باشم.

ورزش چه نقشی در زندگی خانوادگی را داشته؟

ورزش باعث شده نقش مهم در تربیت، سلامت جسم، روان و بالا بردن روابط اجتماعی خانواده و فرزندانم در سطح جامعه شوم.

نقش ورزش در مأموریت‌های ناجا؟

هر کسی باید قدر سلامتی خود را بداند اگر در انجام مأموریت‌ها توانایی لازم را نداشته باشی وظیفه ات را به درستی نمی توانی انجام دهی و مأموریت با شکست مواجه می شود و یا به خوبی انجام نمی شود.

توصیه شما به کارکنان ناجا درباره ورزش چیست؟

مردم به پلیس به عنوان یک نیرویی که حافظ جان، مال و ناموس آنهاست نگاه می کنند و دوست دارند این نیرو از سایر مردم بهتر، قویتر و سالمتر باشد بنابراین کارکنان ناجا می بایست حتماً در یکی از رشته های کاربردی اقدام به فعالت نمایند که هم در سلامت باشند و هم انتظار مردم را برآورده کنند.

کلام آخرتان را بگویید؟

ضمن تشکر از معاونت اجتماعی و شما اصحاب رسانه که نسبت به ورزشکاران و قهرمانان استان کرمانشاه احساس مسئولیت کرده اید و این وقت را در اختیار بنده قرار دادید، برای شما و تمامی همکاران آرزوی تندرستی و موفقیت روز افزون را دارم و امیدوارم مثل همیشه جوانان غیور و ورزشکار ما بتوانند افتخارات بین المللی و جهاد بزرگی را برای میهن عزیزمان ایران کسب کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.