stat counter
تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 28 June , 2024
  • کد خبر : 435047
  • 29 فروردین 1401 - 22:17
1
امام‌ جمعه کرمانشاه:

استقلال ایران و نیروهای مسلح از بزرگ‌ترین خدمات امام راحل بود

استقلال ایران و نیروهای مسلح از بزرگ‌ترین خدمات امام راحل بود
کرمانشاه- قلمنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمانشاه با بیان این‌که یکی از بزرگ‌ترین خدمات امام راحل به ایران و نیروهای مسلح، دادن استقلال بود، گفت: در هیچ کجای دنیا نیروهای مسلحی به این استقلال و آزادگی وجود ندارد.
قلم | qalamna.ir :

آیت‌الله «مصطفی علما» روز دوشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه که به‌ مناسبت روز ارتش در بزرگراه امام‌خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز یک قدرت بزرگ در غرب آسیا است و حتی آمریکا هم که مدعی ابرقدرتی جهان است، این‌موضوع را پذیرفته و برخی مقامات آمریکایی گفته‌اند که تحریم‌ها و فشارهای ضد ایرانی ثمره‌ای نداشته و سبب خفت برای آمریکا شده‌ است.

وی افزود: امروز و در جریان مذاکرات هسته‌ای ایران در یک طرف میز ایستاده و همه ابرقدرت‌های جهان در طرف دیگر و دشمن نمی‌تواند حتی یک کلمه به جمهوری اسلامی تحمیل کند که این باعث افتخار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان این‌که امنیت ایران در دنیا زبانزد است، عنوان کرد: ملت ایران ۴۳ سال در مقابل انواع تحریم‌ها و فشارهای دشمن ایستاده و همه‌ چیز را تحمل کرده است تا امروز به اقتدار و امنیت کنونی برسد.

آیت‌الله علما با بیان این‌که ایران اسلامی ام‌القری جهان اسلام است، بیان کرد: امروز سپاه، ارتش، بسیج، ناجا و مرزبانی مکتبی با تمام توان در خدمت ملت هستند و نیز این مردم‌اند که انقلاب و نیروهای مسلح را حفظ کرده و اقتدار بخشیده اند.

به گفته‌ وی، امام راحل به ارتش استقلال و ماندگاری بخشیدند و رهبر معظم انقلاب نیز ارتش را شجره طیبه دانستند به این معنی که از ریشه تا شاخه و برگ، طیب و طاهر است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.