stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 452542
  • 27 آذر 1401 - 20:36
2

تعیین صلاحیت مهارتی بیش از ۵۶۰۰ نفر در آزمون فنی و حرفه‌ای خوزستان

تعیین صلاحیت مهارتی بیش از ۵۶۰۰ نفر در آزمون فنی و حرفه‌ای خوزستان
خوزستان - رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از تعیین صلاحیت مهارتی ۵ هزار و ۶۸۴ نفر در هشتمین آزمون فنی و حرفه‌ای خوزستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

محمد عنایتی‌راد رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور حدود ۵ هزار و ۶۸۴ نفر در استان خوزستان در هشتمین آزمون هماهنگ کشوری مهارت آموختگان در سال جاری، تعیین صلاحیت شدند.

وی افزود: در راستای اجرای ماده ۹ و ۱۳ آیین‌نامه کارآموزی شورای عالی کار، هشتمین مرحله آزمون سراسری مهارت آموختگان سال ۱۴۰۱، با شرکت ۵ هزار و ۶۸۴ نفر اجرا شد. این آزمون در دو بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای برگزار شد. از مجموع شرکت‌کنندگان هزار و ۶۶۲ نفر زن و ۴ هزار و ۳۳ نفر مرد بودند.

رئیس اداره سنجش و تعیین صلاحیت حرفه‌ای اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: همزمان با این آزمون، سومین مرحله آزمون‌های صنعت ساختمان نیز با حضور هزار و ۷۲۷ نفر در سراسر استان خوزستانس برگزار شد.

عنایتی‌راد یادآور شد: متقاضیان پس از کسب حد نصاب نمره قبولی در آزمون کتبی، بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در آزمون عملی و کارگاه‌های سنجش شرکت خواهند کرد. پس از قبولی نهایی گواهینامه مهارتی را دریافت خواهند کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.