stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 453248
  • 10 دی 1401 - 17:22
1
مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند:

از سرگیری فعالیت کسبه اطراف متروپل

از سرگیری فعالیت کسبه اطراف متروپل
خوزستان - مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با رفع محدودیت‌های تردد در اطراف متروپل، فعالیت کسبه و مغازه‌های اطراف این ساختمان از سر گرفته شده است و جمع‌آوری آوار متروپل حدود ۲ ماه زمان می‌برد.
قلم | qalamna.ir :

فرهاد آریادوست مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به پایان عملیات نهایی تخریب ساختمان متروپل اظهار کرد: با رفع محدودیت‌های تردد در اطراف متروپل، مجوز فعالیت کسبه اطراف این ساختمان صادر شد تا پس از حدود ۸ ماه تعطیلی فعالیتشان را از سر بگیرند.

وی افزود: پس از تخریب باقی‌مانده سازه متروپل محدودیت تردد تا شعاع ۵۰ متری این ساختمان کاهش یافته است و تا ۲ روز آینده همه ماشین‌آلات مستقر در خیابان امیرکبیر(امیری) آبادان به محوطه کارگاهی ساختمان متروپل منتقل خواهند شد.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه برای بازگشایی کامل خیابان امیرکبیر باید همه زیرساخت‌های آسیب‌دیده بازسازی و تکمیل شود، گفت: براساس بررسی‌های انجام‌شده خوشبختانه خسارتی به تاسیسات فاضلاب وارد نشده و باقی زیرساخت‌ها نیز باید به سرعت بررسی شوند تا در صورت وجود مشکل نسبت به حل مشکل آن‌ها اقدام شود.

آریادوست در خصوص آواربرداری متروپل عنوان کرد: آواربرداری متروپل حدود دو ماه زمان نیاز دارد و برای تردد خودروهایی که عملیات آواربرداری را انجام می‌دهند مسیر و ساعت مشخصی اعلام می‌شود تا مانع تردد یا کسب و کار در خیابان امیرکبیر نشوند.

۷ دی ماه عملیات نهایی تخریب باقی مانده سازه متروپل انجام شد و این ساختمان به صورت کامل براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و به همان شکلی که مد نظر بود تخریب شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.