stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 454697
  • 04 بهمن 1401 - 20:34
0

توقیف خودروی حامل محموله تریاک در آبادان

توقیف خودروی حامل محموله تریاک در آبادان
خوزستان - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان از توقیف خودروی حامل مواد مخدر و کشف ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ سرهنگ سعید داراب‌نیا رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر و کنترل محور مواصلاتی ماهشهر به آبادان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری اکیپی از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبادان با اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

این مقام مسئول افزود: ماموران پلیس پس از رصد دقیق عملکرد قاچاقچیان و هماهنگی با مرجع قضایی، یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا حامل مواد مخدر که از استان همجوار وارد استان خوزستان شده را شناسایی و با تشدید اقدامات پلیسی متوقف کردند.

سرهنگ داراب‌نیا افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۵۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان خاطرنشان کرد: در این رابطه پنج مسافر به همراه راننده خودرو که همگی در انتقال این محموله دخالت داشتند را دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.