stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 26 June , 2024
  • کد خبر : 215841
  • 11 دی 1399 - 12:53
2
مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان خبر داد؛

اقامه نماز جمعه در شهرهای زرد و سفید استان

اقامه نماز جمعه در شهرهای زرد و سفید استان
قلم/اصفهان_ مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و یا زرد قرار دارند، برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا فرهنگ افزود: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در شهرهایی که به لحاظ شیوع کرونا در وضعیت سفید و یا زرد قرار دارند، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جدیدترین جدول رنگ بندی استان اصفهان در همه گیری کووید ۱۹ همه شهرستان‌ها با توجه به بهبود آمار کرونا در وضعیت زرد قرار گرفتند و هیچ منطقه‌ای در وضعیت قرمز یا نارنجی نیست.

مسوول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اصفهان اظهار داشت: نماز جمعه هفته گذشته پنجم دی در هشت شهرستان دارای وضعیت زرد این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

طبق آمار موجود، در سراسر کشور ۹۰۰ نماز جمعه و در استان اصفهان ۹۰ نماز جمعه برگزار می شود که این استان بیشترین نماز جمعه کشور را به خود اختصاص داده است.

استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت ۲۴ شهرستان دارد.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اسفند پارسال تا یازدهم آذر امسال در استان اصفهان (به جز کاشان و آران و بیدگل) ۶۳ هزار و ۵۰۰ نفر بیمار دارای علائم کرونا در بیمارستان‌ها بستری شدند که از این تعداد ۶ هزار و ۷۰۰ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.