stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۵ خرداد , ۱۴۰۳ Friday, 14 June , 2024
  • کد خبر : 372342
  • 19 خرداد 1400 - 19:27
0

بیش از ۴۰۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مسلحانه پلیس سمنان کشف شد

بیش از ۴۰۹ کیلوگرم تریاک در عملیات مسلحانه پلیس سمنان کشف شد

سمنان- - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۴۰۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک و مسلحانه با پلیس استان سیستان و بلوچستان کشف و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد.َ

قلم | qalamna.ir :

سردار عبدالله حسنی عصر چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: با اقدام های گسترده و شبانه‌روزی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار قصد انتقال محموله ای از مواد مخدر به صورت مسلحانه از استان سیستان و بلوچستان را دارد.
وی با اشاره به بررسی‌های تکمیلی و اطمینان ماموران انتظامی از صحت خبر به دست آمده گفت: هماهنگی‌های لازم و قانونی برای انهدام و توقیف این محموله در استان هدف انجام شد.
وی اضافه کرد: تیم ویژه عملیاتی ماموران انتظامی با هدایت لحظه‌ای پلیس سمنان یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را در محور مواصلاتی شهرستان خاش شناسایی کردند.
حسنی از عدم توجه قاچاقچیان به دستور ایست پلیس و وقوع درگیری مسلحانه خبر داد و افزود: در نهایت اشرار مسلح مقابل آتش پرحجم جان برکفان انتظامی دوام نیاورده و با جا گذاشتن خودروها، با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه به سمت کوهستان‌های اطراف متواری شدند.
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های پلیس است و با جدیت در این زمینه در حال فعالیت است.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.