stat counter
تاریخ : جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 28 June , 2024
  • کد خبر : 407123
  • 19 آذر 1400 - 10:00
1
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

۸۲ درصد از شهروندان دُز اول را دریافت کرده‌اند/ ۶۸درصد دُز دوم واکسن کرونا

۸۲ درصد از شهروندان دُز اول را دریافت کرده‌اند/ ۶۸درصد دُز دوم واکسن کرونا
اصفهان_ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۸۲ درصد از شهروندان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دُز اول و ۶۸ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: همچنان باید توجه داشت که حدود ۹۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند.
قلم | qalamna.ir :

پژمان عقدک با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: از ابتدای آغاز امر واکسیناسیون تاکنون ۶ میلیون و ۸۰۵ هزار و ۵۵۶ دُز واکسن کرونا در اصفهان توزیع شده است.

وی افزود: از این تعداد سه میلیون و ۶۱۳ هزار و ۵۵۷ واکسن دُز اول، سه میلیون و ۳۹ هزار و ۸۲۱ دُز دوم واکسن کرونا و ۱۵۲ هزار و ۱۷۸ دُز سوم واکسن کرونا بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۸۲ درصد از شهروندان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی دُز اول و ۶۸ درصد دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، گفت: همچنان باید توجه داشت که حدود ۹۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شناسایی و ترغیب افرادی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی پزشکی اصفهان قرار گرفته است، تصریح کرد: برای این امر از ظرفیت بسیج نیز استفاده خواهیم کرد.

عقدک با بیان اینکه آمار واکسیناسیون روزانه در اصفهان به ۳۹ هزار و ۷۱۳ نفر رسیده است، ادامه داد: از این تعداد ۱۰ هزار و ۳۷۷ نفر دُز اول، ۱۱ هزار و ۴۳۴ نفر دُز دوم و ۱۷ هزار و ۹۰۲ نفر دُز سوم این واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: همه انواع واکسن کرونا در ۴۰ مرکز تجمیعی و بیش از ۷۰ مرکز موردی واکسیناسیون کرونا موجود است.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.