stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۹ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 19 August , 2024
  • کد خبر : 478086
  • 29 مرداد 1403 - 14:30
0

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از موکب شهدای لوله سازی اهواز در پایانه مرزی چذابه

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از موکب شهدای لوله سازی اهواز در پایانه مرزی چذابه
خوزستان - مجتبی ظفری پور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دیروز ۲۸ مرداد ماه از موکب شهدای لوله سازی اهواز و خدمات ارائه شده در این موکب در پایانه مرزی چذابه دیدن کرد.
قلم | qalamna.ir :

 در این دیدار که به میزبانی محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز انجام شد، مراسم زیارت عاشورا برگزار و همچنین از زحمات خادمان زائران در موکب شهدای لوله سازی اهواز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در این موکب علاوه بر خدمات ارائه شده برای اسکان زائران کربلای معلی، سه وعده غذا امکانات بهداشتی ارائه می شود و وضعیت سرمایشی بسیار مطلوبی نیز برای زوار فراهم شده است.

مجتبی ظفری پور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شرکت لوله سازی اهواز در برپایی موکب شهدای لوله سازی اهواز اظهار کرد: از بسیج همه امکانات این شرکت در ارایه خدمات به زائران اربعین حسینی نهایت تشکر را داریم.

این مقام مسئول افزود: امیدواریم این خدمات شایسته منشا خیر و برکت برای شرکت لوله سازی اهواز و همه خادمان زوار اربعین حسینی باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: امکانات بسیار مطلوبی از سوی شرکت لوله سازی اهواز در موکب این شرکت در مرز چذابه برای زائران فراهم شده است و شرایط بسیار خوبی در بحث اسکان، حمام، تغذیه، سیستم خنک سازی و … شاهد هستیم که از همه افرادی که این شرایط مطلوب رافراهم کرده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

در ادامه این بازدید محمدرضا دانیاری مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز نیز ضمن تشریح خدمات ارائه شده در موکب شهدای لوله سازی اهواز، اظهار کرد: شرکت لوله سازی اهواز به عنوان میزبان خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی یکی از وظایفی است که شرکت لوله سازی اهواز با افتخار در راستای انجام هرچه بهتر آن کوشیده است زیرا زوار ابا عبدالله حسین(ع) روی چشم ما جای دارند.

دانیاری خاطرنشان کرد: این خدمات ارائه شده در موکب شهدای لوله سازی اهواز در مرز چدابه به بهترین شکل تا پایان اربعین حسینی و بازگشت زوار ادامه خواهد داشت.

گفتنی است مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی؛ سرهنگ پاسدار احمدی فر مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان و جمعی از مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان در بازدید از موکب شهدای شرکت لوله سازی اهواز به عنوان موکب معین این وزارتخانه مستقر در پایانه مرزی چذابه حضور داشتند و از نزدیک نحوه ی ارایه خدمات به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) را مورد بازدید و بررسی دادند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.