stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۳۰ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 20 August , 2024
  • کد خبر : 478067
  • 29 مرداد 1403 - 14:15
0

غلامرضا شریعتی: خانم صادق تسلط کافی به وزارت راه و شهرسازی دارد

غلامرضا شریعتی: خانم صادق تسلط کافی به وزارت راه و شهرسازی دارد
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس  درباره گزینه پیشنهادی پزشکیان برای وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: خانم فرزانه صادق مالواجرد، گزینه بسیار خوبی برای وزارت راه و شهرسازی است. ایشان حتما جزو گزینه‌های بسیاری خوبی بوده که پزشکیان به مجلس به عنوان وزارت راه و شهرسازی معرفی کرده است.

خبرآنلاین، وی افزود: ایشان هم به لحاظ دانش و هم به‌لحاظ تجری، قوی هستند و تاکنون تجربه‌های موفقی هم داشته‌اند.عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بهره‌مندی صادق مالواجرد از دانشی متناسب با وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: امیدواریم در مجلس همکاران ما از ایشان استقبال و اعتماد کنند و در مجلس رای بیاورند.

شریعتی در واکنش به انتقاداتی که ایشان آیا به هر دو حوزه مسکن و راه تسلط دارند؟ متذکر شد: خانم صادق مالواجرد سابقه کار در وزارت راه و شهرسازی را دارد. این وزارتخانه از دو بخش راه و شهرسازی تشکیل شده است. اگر کسی هم از حوزه حمل‌ونقل مطرح می‌شد، تخصصی در حوزه مسکن نداشت. ممکن بود یک نفر از سازمان بنادر معرفی شود و یا حتی حوزه هوایی، بنابراین نباید حرف‌های غیرتخصصی بزنیم. این انتقادات از انصاف به دور است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به عملکرد احتمالی ایشان در حوزه مسکن، خاطرنشان کرد: آنچه که از ایشان در برنامه‌ها و صحبت‌ها مشاهده کردیم، شناخت کافی از حوزه شهرسازی و به خصوص مقررات و شرایط این حوزه است.شریعتی تاکید کرد: ما امیدواریم خانم صادق‌مالواجرد با برنامه‌هایی که اعلام کرده، بتواند در این وزارتخانه موفق باشد.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.